طرح تحریمهای جید علیه ایران در کنگره.تهدید اوباما...


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 252
:: باردید دیروز : 231
:: بازدید هفته : 546
:: بازدید ماه : 483
:: بازدید سال : 2757
:: بازدید کلی : 622234

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
طرح تحریمهای جید علیه ایران در کنگره.تهدید اوباما...
شنبه 27 دی 1393 ساعت 12:14 | بازدید : 346 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان....این خبر رو بخونید و ببینید چطور تروریستها از ایران به عنوان حامی تروریسم یاد میکنند و ببینید از صدقه سری دولتمردان....ی عده پررو اون سر دنیا در باره این سر دنیا و ایران جرو بحث میکنند....باید به اینها گفت شمای کجای ماجرای سرنوشت کشور ما هستید ک بخاهید در باره جنگ کردن یا نکردن...تحریم کردن یا نکردن کشور ما بحث کنید....کاش دولتمردان کشور ما بفهمند نچه ک شرایط مارو برای ادامه کار سخت میکنه کارهای این یاوه گویان نیست...تصمیمات این آدمهای...نیست آنچه ک مارو تضعیف میکنه ب فرموده آقا در درون کشور ماست ن بیرون....دولتمردان ما باید درون رو اصلاح کنند ن بیرون رو....توافق با عده ای منفعت طلب کدخدا منش چطور میتونه ب ما کمک کنه؟؟؟اونهایی ک ب قدمت تاریخ 200 300 سالشون با ایران سر جنگ داشته اند و دارند...بلاهایی ک اینها سر ما آوردند رو هنوز فراموش نکردیم....از ترور شخصیتهای برجسته کشول بگیرید تا تجزیه جغرافیایی کشور....تا ایجاد جنگهای قومی و قبیله ای...تا کشتن هزاران نفر انسان بی گناه...تا به آب فرستان هواپیمای مسافری بیدفاع و بی گناه کشورمون به اعماق خلیج همیشه تا همیشه فارس....حالا ما میخایم با اینا بر سر چی توافق کنیم؟؟؟بر سر میزان باجی ک باید ب این بیشعورا  بدیم؟؟؟؟!!!!!!!

 

 

 

 

 

به نقل از پایگاه «هیل» وابسته به کنگره، بینر روز جمعه (دیروز) در بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران یک کشور حامی تروریسم است و سابقه بی‌پایانی در مسائل حقوق بشری دارد و هنوز با اینحال اوباما متعهد به مذاکره با این رژی است و متعهد شده است که تحریم‌های شدیدتر علیه ایران را وتو کند. 

 

وی ادامه داد: هیچ تهدید کاخ سفید، کنگره را از انجام اقدامات صحیح برای محافظت از آمریکا و همپیمانان این کشور بازنمی‌دارد. 

 

اوایل روز جمعه، اوباما از نمایندگان کنگره خواست در خصوص لایحه تحریم‌های بیشتر علیه ایران، از خود صبوری نشان دهند. 

 

وی هشدار داد که تهدید به تحریم‌ بیشتر ایران ممکن است بعنوان نقض توافق ژنو بین ایران و 1+5 تلقی شود و مذاکرات هسته‌‌ای را تضعیف و با مشکل روبرو کند. 

 

اوباما تأکید کرد با آمریکایی که عامل شکست مذاکرات دیده شود تشکیل دوباره ائتلافی جهانی علیه ایران دشوار خواهد بود. 

 

وی هشدار داد کنگره در صورت تصویب تحریم‌های بیشتر علیه ایران باید مسئولیت تقابل نظامی احتمالی با ایران را هم بپذیرد.

 

رئیس جمهور آمریکا گفت اگر ایران در مذاکرات سرانجام جواب بله را نگوید وی اولین کسی است که برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران به کنگره خواهد رفت. 

 

رئیس‌جمهور آمریکا به رغم این تأکیدها بر میدان دادن به مذاکرات شانش توافق هسته‌ای با ایران را کمتر از 50 درصد دانست. 

 

نمایندگان سنای آمریکا، که از ابتدای سال جدید میلادی رسما کار خود را با اکثریت جمهوری‌خواه آغاز کرده، در حال حاضر دو طرح ضدایرانی را در نوبت معرفی دارند.

 

طرح اول را «مارک کرک» و «رابرت منندز» در نظر دارند که خواهان تصویب تحریم‌های مشروط علیه ایران است. طرح دوم هم متعلق به «باب کورکر» و «لیندسی گراهام» است که خواهان تصویب هرگونه توافق با ایران، پیش از اجرایی شدن آن، در کنگره است.





:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: تحریمهای ایران , طرح , کنگره , تهدید , اوباما , دشمن , دولت مردان , توافق , سرنوشت کشور ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: