عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 28
:: بازدید ماه : 150
:: بازدید سال : 799
:: بازدید کلی : 620276

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
کودک 8ساله ای که مواد غیر غذایی میخورد....
یک شنبه 4 مرداد 1394 ساعت 11:53 | بازدید : 363 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان...دوستان این کودک همه چیز رو میخوره به این خبر دقت کنید .....

 

یک کودک 8 ساله به نام Jessica walker دچار بیماری پیکا، سندروم خوردن مواد غیر غذایی از بدو تولد است و به خوردن موادی چون اسباب بازی، شن و ماسه، کیسه پلاستیکی محافظ وسایل و حتی غذای حیوانات علاقه شدید دارد.

 

 

گفتنی است، این کودک 8 ساله از خوردن مواد غذایی سالم از جمله مرغ، گوشت و سایر مواد غذایی اجتناب می‌کند و اشتها و ولع غیر عادی او برای خوردن مواد غیر غذایی نخستین بار هنگامی که او کودکی نوپا بود توسط مادرش شناسایی شده است.
 

 

این کودک همچنین موادی چون صابون حمام، اسفنج‌ها، گل و گیاهان و هر چیزی را که می‌توان خورد را در دهان خود می‌گذارد و آنها را می‌خورد.

تا به حال او بارها به خاطر مسمومیت با این موادغیر عادی و یا گیر کردن اجسام تیز در حلق و گلویش به بیمارستان منتقل شده است.

جسیکا واکر علاوه بر اختلال پیکا دچار اختلال بیش فعالی ADHD، اختلال پردازش حسی و رشد کم به نسبت سن خود نیز است.
 

 

با وجود خوردن مواد غیر غذایی، والدین جسیکا توانسته‌اند علاقه او را به خوردن مواد غذایی جلب کنند و او حال مواد غذایی نیز در کنار مواد غیر عادی می‌خورد.

والدین جسیکا مجبور به کنترل و مراقبت دائمی از او هستند حتی زمانی که جسیکا در مدرسه است زیرا امکان دارد هر ماده‌ای را که اطراف خود می‌بیند بجود.

بیماری پیکا در افراد معمولا به خاطر کمبود یک ماده ضروری چون ویتامین و یا مواد معدنی رخ می‌دهد اما در برخی افراد این بیماری حالت روانی پیدا می‌کند و به دلیل اختلال در سیستم پاداش دهی مغز بروز می‌کند.

پزشکان تا به حال نتوانسته‌اند درمانی برای جسیکا پیدا کنند و تنها از روش هایی چون ماساژ و آرام سازی عضلات انگشتان دست و پا برای رفع کردن اوج زمان ولع جسیکا موثر نیست.

پزشکان به والدین صاحب فرزندان مبتلا به اختلال پیکا توصیه اکید می‌کننداز همان دوران کودکی با مشاوره با پزشک سعی کنند این اختلال در کودکشان را کنترل کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: دحتر 8ساله , مواد غیر غذایی , بیماری , بیماری پیکا , مواد غیر عادی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به فابیوس: نکند فراموش کرده‌اید نوکری سگ‌های صهیونیست را!
یک شنبه 4 مرداد 1394 ساعت 11:45 | بازدید : 402 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام بر دوستان گل گلاب ... با توجه به سفر پیش روی وزیر امور خارجه ی فرانسه به ایران، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در نامه ای خطاب به آقای فابیوس، بخشی از جنایات و ظلم های ایشان علیه مردم ایران را یادآور شده است..... این نامه رو بخونید و مرد باشیدو منتشر کنید.....البته با ذکر منبع.....

 

متن فارسی نامه بدین شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای فابیوس وزیر امور خارجه‌ی فرانسه

امروز سخن از سفر به ایران میگویید. کشوری که بیش از بیست سال پیش در هنگام نخست‌وزیری‌تان دستتان را آغشته به خون هزاران نفر از اهالی‌اش کردید. کسانی که نه از نیروهای نظامی و یا حتی نه از افراد توانمند جامعه بلکه از کودکان و بیمارانی بودند که نیازمند خون بودند. ماجرای خون‌های آلوده را که هنوز به خاطر دارید؟ نکند فراموش کرده‌اید که چطور فرزندان کشورمان ایران را به بیماری‌های لاعلاجی چون ایدز و هپاتیت دچار کردید؟ نکند فراموش کرده‌اید که برای اولین بار ایدز را شما به‌واسطه‌ی فروش خون‌های آلوده به ایران، وارد کشورمان کردید؟ نکند فراموش کرده‌اید که نه غرامت دادید و نه حتی یک‌بار هم معذرت‌خواهی کردید؟

 

آقای فابیوس! سخن از سفر به کشوری میگویید که در دوران هشت سال جنگ با رژیم بعث عراق از هیچ کمکی به صدام برای نابودی‌اش و کشتار بهترین جوانانش فروگذار نکردید. نکند فراموش کرده‌اید کمک‌های بی‌دریغی که در جنگ با ایران به صدام کردید؟

 

آقای فابیوس! سخن از سفر به کشوری می گویید که برای خوش‌رقصی در برابر سران صهیونیستتان، بارها و بارها در هنگامه‌ی مذاکرات به زیر میز زدید و دبه درآوردید و تهدیدش کردید. نکند فراموش کرده‌اید نوکری سگ‌های صهیونیست را؟

 

آقای فابیوس! شما ثابت کرده‌اید که هنوز هم دست از دشمنی عمیقتان با ایران اسلامی و مردمش نکشیده‌اید و از هیچ کاری برای تحمیل توافق بد به ایران کوتاهی نکردید حتی تا جایی که مقامات اسرائیل شما را نماینده‌ی خود در مذاکرات خواندند تا جلوی توافقی که منجر به رفع تحریم‌های ایران شود را بگیرید.

 

با وجود چنین کارنامه‌ی تاریکی چطور جرئت کرده‌اید امروز دم از سفر به ایران بزنید؟ شما هنوز مردم ایران را نشناخته‌اید. به‌یقین میگوییم که مردم ایران هیچ‌گاه جنایات بزرگی که در حقشان صورت داده‌اید را نخواهند بخشید و به‌زودی تاوان این جنایاتتان را خواهید داد. دیری نخواهد پایید که دست‌های آغشته به خون مردم ایران قطع و بساط ظلم و جورشان برچیده خواهد شد. ان‌شاءالله



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: بسیج دانشجویی دانشگاه شریف،نامه،فابیوس،فرانسه،سفر،ایران،نوکر صحیونیستها،جنایت،ایران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بوگاتی ویرون قابل ندارد.....پنجو نیم میلیارد خیرشو ببینید.....
شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 16:2 | بازدید : 343 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان، این ی ماشین بوگاتی ویرون ک اصلا قابل شما رو نداره و فقط پنجو نیم میلیارد پولشه ک طرف اتیش زده ب مالش..... فروشنده در توضیحات خودرو نوشته: وگاتی ویرون، سریع ترین سوپر اسپرت دنیا ر بصورت گذر موقت در ایران برانید*چهره، امکانات و تکنولوژی ساخت همانند 2015*بدون محدودیت تردد در کشور، قابل تردد در همه جا* رنگ سفید-نقره ای کروم خاص با کیت گرند اسپرت*سرویس کامل با ضمانت تامین قطعات و تردد یکسال کامل بدون وقفه*موتور 16.4 قدرتمند*تصاویر مربوط به خودرو در امارات است*تحویل 10 روزه با پیش پرداخت 5% با ضمانت ملکی مطمئن*ضمانت بازخرید*خواهشا خواهشا خواهشا خریدار واقعی تماس بگیرد*اطلاعات فقط جهت خرید، قیمت 5.5میلیارد!

 

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: بوگاتی ویرون،تهران،پنج میلیاردو پانصد،پنجونیم میلیارد، ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نامه به شورای عالی امنیت ملی و مجلس/ وظیفه شما حفظ منافع ملت و عزت ایران است
پنج شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 14:30 | بازدید : 371 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان گل.پس از فریب یک هفته از توافق و اعلام شدن برجام حرفو حدیثهای زیادی ب وجود اومد.عده ای ب تبریکو شادمانی پرداختند بی آنکه بدونند اصلا ماجرا چ هست.... تا چ حد جریم عزت ملت بزرگ ایرانزمنی رعایت شده است....بیش از صد جنبش دانشجویی از دانشگاههای مختلف و البته معتبر کشور نامه ای به مجلس و شورای عالی امنیت ملی فرستانده اند و درخواست کردنه اند حواسشون ب توافق باشه نگذارند ب قیمت مذاکره با زورگوهای دموکراتنما دست از عزت و غیرت ملی بکشند..... این نامه رو بخونید و منتشر کنید.....

 

بیش از ۱۰۰ تشکل دانشجویی سراسر کشور در نامه ای با محوریت موضوعی قطعنامه اخیر سازمان ملل و متن منتشر شده با عنوان «جمع بندی مذاکرات هسته ای» نکاتی را خطاب به شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی بیان کردند.

 

متن کامل این بیانیه که در اختیار «خبرگزاری دانشجو» قرار گرفته به شرح زیر است:

 

حضور اعضای شورای عالی امنیت ملی

 

با عرض سلام و احترام

 

پس از قرائت بیانیه مشترک و انتشار متن برجام شاهد موضع گیری‌هایی متفاوت در رسانه‌ها و نخبگان بودیم. به نظر می‌رسد تحلیل‌ها و موضع‌گیری‌های عجولانه قبل و بعد از انتشار متن، توسط نخبگان، جهت‌گیری‌های سیاست‌زده توسط بنگاه‌های خبری – تحلیلی و ایجاد فضای جشن‌های خیابانی، باعث غلبه فضای احساسی بر مواجهه خردمندانه در فضای عمومی جامعه شد.

 

بعد از انتشار متن برجام، برخی از چهره‌های سیاسی با نیات متفاوت سعی کردند با ارائه تحلیل بی‌اساس خود مبنی بر مطلع بودن و موافقت ضمنی رهبری با متن جمع‌بندی مذاکرات، راه بررسی دقیق متن و سنجش عیار توافق را ببندند. با توجه به «مشخص بودن خطوط قرمز نظام»، «یکسان بودن مواضع رهبری در جلسات خصوصی و عمومی»، «عدم ورود ایشان به جزئیات روند مذاکرات» و «مطالبه رهبری مبنی بر ملاحظه با دقت در متن و قرار گرفتن در مسیر قانونی پیش‌بینی شده» تحلیل ذکر شده بی‌اساس است.

 

بنابر فرمایش رهبر انقلاب که فرمودند «انتظار ما این است که دست‌اندرکاران، با دقّت مصالح را -مصالح کشور را، مصالح ملّی را- در نظر بگیرند و آنچه را تحویل ملّت خواهندداد، بتوانند با گردن افراشته، در مقابل خدای متعال هم ارائه بدهند.» (27/04/1394)، جنبش دانشجویی از اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی انتظار دارد فارغ از هر سمت لشگری و کشوری، به عنوان حافظان منافع ملت ایران، در این برهه از نبرد تاریخی حق و باطل، وظیفه خود را به نحو احسن اجرا نمایند و بدانند عملکرد ایشان در حافظه تاریخی ملت ایران خواهدماند. 

 

جنبش دانشجویی پس از بررسی‌های دقیق متن منتشرشده برجام و تطبیق آن با خطوط قرمز صریح نظام، نکات زیر را بیان می‌دارد:

 

الف) جنبش دانشجویی فراموش نکرده‌است که اصلی ترین هدف برای ورود به این سطح از مذاکرات، برچیده شدن تمام تحریم‌ها به صورت یک‌جا در عین حفظ حقوق هسته‌ای کشور بود. دولت با وعده لغو کامل همه تحریم‌ها وارد مذاکره با غرب شد؛ این درحالی است که با رجوع به متن توافق شده در می‌یابیم که اکثر تحریم‌ها هم‌چنان پابرجا خواهدماند و تحریم‌های معدودی که مرتبط با هسته‌ای هستند، به جز در مورد قطعنامه‌های شورای امنیت، همه تعلیق یا متوقف خواهندشد. نکته تاسف‌بارتر این که تعلیق یا توقف همین تحریم ها هم منوط به اقدام ایران و راستی آزمایی و بازرسی های گسترده آژانس شده‌است. به عنوان مثال براساس بند 21 برجام بخشی از تحریم‌های مرتبط با هسته‌ای امریکا پس از اجرای اقدامات ایران و راستی‌آزمایی آژانس، تعلیق (cease) می‌شود و از این نمونه ها در متن فراوان یافت می‌شود.

 

در مورد تحریم‌های مربوط به قطعنامه‌های شورای‌امنیت طبق بند 6 و 7 پاراگراف‌های اجرایی متن قطعنامه، هر زمان که مدیر کل به این نتیجه‌ی کلان رسید که تمام مواد هسته‌ای در ایران تحت فعالیت‌های صلح‌آمیز است، شورای‌امنیت تصمیم می‌گیرد که تمهیدات هفت قطعنامه‌ی پیشین را لغو کند. حال سوال این‌جاست که مدیر کل آژانس با چه مکانیزمی قرار است به این نتیجه‌ی کلان برسد که تمام مواد هسته‌ای در ایران تحت فعالیت‌های صلح‌آمیز است؟ آیا جز این است که باید تک تک خانه‌ها و وجب به وجب سرزمین کشور را جستجو کنند تا اطمینان حاصل کند؟ وقتی که تحریم ها طی یک ساختار بسیار پیچیده و چند لایه تعلیق، متوقف یا لغو می‌شوند –به طوری که می‌توان از آن چشم پوشی کرد- پس دست‌آورد عینی این مذاکرات چه بوده‌است؟

 

ب) سه خط قرمز در حوزه‌ امنیت ملی و منطقه‌ایِ نظام، عدم نفوذ دشمن در امنیت کشور به بهانه‌ی نظارت، حفظ و توسعه‌ی توان دفاعی و بازدارندگی کشور و حمایت از مقاومت اسلامی می‌باشد که در متن برجام بارها مورد خدشه واقع شده‌اند. به طور مثال در بند 14 برجام با پرداختن به گزارش مورخ 8 نوامبر 2011 آژانس (مسئله PMD) با دسترسی کامل به سایت، تجهیزات، اشخاص و اسناد موافقت شده‌است. آیا این بدان معنا نیست که به واسطه افشای این اطلاعات محرمانه باید منتظر به خطر افتادن امنیت دانشمندان و نخبگان هسته‌ای باشیم؟

 

برگ برنده قدرت دفاع و بازدارندگی ما در منطقه، در اختیارداشتن سامانه موشکی قدرتمند بخصوص موشک‌های بالستیک می‌باشد. ولی آیا این امتیاز با توجه به بند 3 ضمیمه B قطعنامه مبتنی بر عدم فعالیت ایران در ارتباط با موشک‌های بالستیک در طول هشت سال از ایران سلب نشده و با توجه به ناامنی حاصل‌شده از حضور مستکبرانه آمریکا و اسرائیل در منطقه، قدرت ایران برای مقابله با تهدیدات خارجی تقلیل پیدا نخواهدکرد؟ 

 

با توجه به اظهارات اخیر مسئولین مبنی بر نپذیرفتن بندهای تسلیحاتی قطعنامه، اساساً آیا امکان این وجوددارد که جمهوری اسلامی قطعنامه‌ای را که به طور ضمنی در متن برجام پذیرفته و درباره متن آن مذاکره شده‌است، نپذیرد و بندهایی از آن را اجرا نکند؟ و بر فرض امکان عدم اجرای بندهای فوق‌الذکر توسط ایران، سرنوشت لغو تحریم‌هایی که در مکانیزم‌های این قطعنامه پیش‌بینی شده‌بود، چه می‌شود؟

 

همچنین حمایت ما از مقاومت اسلامی در منطقه، به واسطه‌ی تمهیدات مربوط به بند 5 ضمیمه B قطعنامه مبنی بر لزوم تصویب مورد به مورد هرگونه تأمین، فروش و یا انتقال مستقیم یا غیرمستقیم تسلیحات متعارف جنگی و ارائه آموزش فنی یا خدمات مالی، توسط شورای‌امنیت بسیار محدود و عملاً ناممکن شده‌است. مگر نه این است که حمایت های نظامی ایران از عراق، لبنان و سوریه موجب تنگ شدن عرصه جولان برای تروریست‌هایی مانند داعش و اسرائیل شد؟

 

گذشته از همهی این مسائل سوال جنبش دانشجویی از مسئولان این است که چرا باید در جریان مذاکرات هستهای خطوط قرمز امنیتی کشور مورد معامله قرار گرفته و به مذاکره گذاشته شود؟ 

 

ج) از مهم‌ترین خطوط قرمز نظام در بحث مذاکرات موارد مربوط به حفظ دستاوردهای صنعت هسته‌ای است. اما این نگرانی وجود دارد که در متن جمع‌بندی مذاکرات، بعضی از خطوط قرمز هسته‌ای که ضامن چرخیدن چرخ‌های هسته‌ای کشور هستند، مورد خدشه واقع شده‌است.

 

شباهتهای زیادی که بین متن برجام و فکتشیت کاخسفید پس از لوزان وجود دارد، این نگرانی را تا حد زیادی افزایش داده‌است. فراموش نکرده‌ایم که رهبر انقلاب همان زمان فرمودند به هیچ وجه این فکتشیت ملاک عمل نخواهدبود.

 

آیا در مواردی همچون عدم محدودیت‌های بلندمدت 10 ساله و دوازده ساله شباهت‌های نگران کننده‌ای بین فکت‌شیت امریکا و متن برجام دیده نمی‌شود؟ نظر به این که هرگونه محدودیت در تحقیق و توسعه در شرایط حساس کنونی به معنای عبور از خطوط قرمز و ضربه‌زدن به رشد علمی کشور است، مفاد بند 19 برجام مبنی بر تعهد ایران به محدودیت الی‌الابد برای عدم بازفرآوری یا تحقیق و توسعه بازفرآوری و مفاد بند 5 متن برجام مبنی بر محدودیت 15 ساله تحقیق و توسعه در غنی‌سازی فردو، چطور قابل توضیح است؟

 

به‌فرض چشم‌پوشی از تمام این مسائل و اجرای کامل برجام، بر اساس بند 8 قطعنامه به ایجاد اعتماد به ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران، صرفاً کمک خواهدکرد. آیا منطقی است که برای کمک به ایجاد اعتماد، زیر بار چنین محدودیتهای سنگینی برویم؟

 

با توجه به موارد ذکر شده جنبش دانشجویی از اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی انتظار دارد فارغ از هیاهوهای رسانهای و تبریک و تخریبهای نابه‌جا، در فضایی آرام و منطقی به روشنگری مردم پرداخته و از اجرای هر گونه توافق نامتوازن که ناقض منافع ملی باشد، جلوگیری به عملآورد

 

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

  • رونوشت به مجلس شورای اسلامی
  1. بسیج دانشجویی دانشگاه  صنعتی اصفهان
  2. بسیج دانشجویی  دانشگاه صنعتی شریف
  3. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران
  4. بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت تهران
  5. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
  6. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تهران
  7. بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم
  8. بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران
  9. بسیج دانشجویی داشگاه خواجه نصیر تهران
  10. بسیج دانشجویی دانشگاه چمران اهواز
  11. بسیج دانشجویی دانشگاه روابط بین الملل تهران
  12. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  13. بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
  14. بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان
  15. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران
  16. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران
  17. انجمن مستقل دانشگاه شاهد تهران
  18. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان
  19. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  20. بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان
  21. بسیج دانشجویی دانشگاه یزد
  22. جامعه اسلامی دانشگاه یزد
  23. بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز
  24. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز
  25. جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه الزهرا تهران
  26. بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد تهران شمال
  27. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران جنوب
  28. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران غرب
  29. بسیج دانشجویی دانشگاه قم
  30. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دندانپزشکی تهران
  31. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان
  32. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
  33. جامعه اسلامی علوم پزشکی شیراز
  34. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
  35. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز
  36. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز
  37. مجمع دانشجویان عدالت خواه دانشگاه شیراز
  38. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  39.  بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه
  40. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه
  41. بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری ارومیه
  42. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
  43. بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد
  44. بسیج دانشجویی دانشگاه جامع کاشان
  45. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد
  46. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سراسری ارومیه
  47. بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر اقلید
  48. جامعه اسلامی دانشجویان صنعتی بیرجند
  49. بسیج دانشجویی دنشگاه علوم پزشکی زاهدان
  50. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک
  51. جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  52. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  53. بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
  54. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  55. جامعه اسلامی علوم پزشکی یاسوج
  56. بسبج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  57. بسیج دانشجویی دانشگاه اراک
  58. بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)-قزوین
  59. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان
  60. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل
  61.  بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زابل
  62. بسیج دانشجویی علوم پزشکی کاشان
  63. جامعه اسلامی دانشگاه گیلان
  64. بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد
  65. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
  66. بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری بیرجند
  67. بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان
  68. بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان هرمزگان
  69. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  70. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان
  71. جامعه اسلامی علوم پزشکی کرمان
  72. بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان
  73. بسیج دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان
  74. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان)
  75. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد قم
  76. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر
  77. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شاهرود
  78. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرج
  79. بسیج دانشحویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند
  80. دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند
  81. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش
  82. بسیج دانشجویی دانشگاه سپیده کاشانی بیرجند
  83. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج
  84. بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل
  85. بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر
  86. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گلپایگان
  87. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زاهدان
  88. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد فلاورجان
  89. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زابل
  90. بسیج دانشجویی دانشگاه پرستاری خاش
  91. بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار
  92. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان
  93. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خاش
  94. بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور خاش
  95. بسیج دانشجویی دانشکده سلامت خاش
  96. بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهیدمطهری
  97. بسیج دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه
  98. بسیج دانشجویی دانشکده خبر تهران
  99. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تبریز
  100. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد
  101. بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه
  102. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت
  103. جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان
  104. بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان
دانلود فایل مرتبط با خبر :


:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: منتن برجام،توافق،شورای عالی امنیت ملی،مجلس،نامه جنبش دانشجویی،حفظ عزت ملی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود مجموعه مستند از لاک حیغ تا خدا با لینک مستقیم
چهار شنبه 3 تير 1394 ساعت 3:19 | بازدید : 921 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

لام دوستان گل. دوستان این مستندات رو که مجموعه مستنداته در باره گرایش دختران بی حجاب با حجاب رو دانلود کنید ببینید قطعا جذاب خوهاد بود....امید میره ک ناموسان وطن قدر گهر ناب قداستشون رو بدونند...

این پست به روز میشه......

دانلود قسمت اول مستند از لاک جیغ تا خدا با لینک مستقیم

دختر دندانپزشکی ک بخاطر حجاب انتخاب کرده اش از موقعیت شغلی خوب گذشت....

 

 

دانلود قسمت دوم مستند از لاک جیغ تا خدا با لینک مستقیم

من از دین متنفر بودم......

 

 

 

دانلود قسمت سوم مستند از لاک جیغ تا خدا با لینک مستقیم

ماجرای شگفت انگیز تحول زن دانمارکی در حسینیه ک موجب ترجمه کتاب حقوق زن در اسلام به دست این زن دانمارکی شد.....

 
 
 ی
 عاقبت دختری که با ورود به دانشگاه چادرش را کنار گذاشت
RSS            
 
    
 
           
 
 


:: موضوعات مرتبط: دانلود مستند ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , از لاک جیغ تا خدا , مستند , مستند حجاب , ناموس وطن , از لاک جیغ تا خدا با لینک مستقیم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
من از بیگانگان هرگز ننالم.....!!!!
شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 17:22 | بازدید : 635 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام به دوستان گل. دوستان در این بیانیه ک جامعه اسلامی دانشجویان علیه مواضع هاشمی رفسنجانی صادر کرده، دردلهایی رو میبینید ک از جنس سکوته...سکوت تلخ. شاشد هم(زهرخندی) تلخ ک بر لبان فرزندان این آب و خاک نشسته...این باینیه خود گویای همه چیز هست اما نمیشه این رو هم ندید گرفت ک خاندان جناب آقای هاشمی رفسنجانی و شخص شخیص خودشون چ بلاها ک بر سر این سرزمین نیاوردند؟!! از مهدی هاشمی بگم؟ از فائزه هاشمی بگم؟ چ کینم ک زمان گفتن خیلی چیزها نیست....اما همین بس ک ب شهادت منابع صوتی و تصویری موسق همین مهدی هاشمیست ک موش میدونه بر سر اهداف نظام همینهاند ک تحریم ایران براشون نونو آب پر و پیمونی داره... از اون قرارداد کذایی کرسنت بگیرید تا هزاران بلایی ک بر سر ملت عزیز ایران اومده..از فتنه ننگین 88 تا هزان اتفاق آشکار و نهان....بیاید این این پست رو منتشر کنیم شاید مرهمی، ک چ عرض کنم، مسکنی بر دردهای بی درمانمون باشه.....شاید اونهایی ک تیشه برداشتند ب ریشه این نظام ک از خون شهیدان وطن گلگونه، بیدار شند. شاید کسانی ک ب ناحق بر سر قدرت هستند هشیار بشند و بدونند ک اگر این دنیا نشد اون دنیا باید جواب پس بدند و من یکی ب عوان یکی از ملیونها فرزند وطن ازشون نمیگذرم.....شما میگذرید؟؟؟؟

 

«قهرمان تحریف گری» درون نظام اسلامی کیست؟


جناب آقای هاشمی بهرمانی، روز ۲۶خرداد۱۳۹۴ را در تقویم تاریخ نگاری خود ثبت کنید و به خاطر بسپارید که بغض میلیونی  مردم تهران هنگامی ترکید که یادشان آمد، ۱۷۵ غواص شجاع ایران که توسط آواکس های آمریکا شناسایی و به اسارت صدام خبیث گرفتار و مظلومانه با دستان بسته زنده به گور شده بودند، در همان زمان یک نفر «مدعی» برای معامله بر سر خونشان، مشغول مذاکره با "مک فارلین" آمریکایی بود؛ آن مدعی کیست؟


هرگز مایل نبوده ونیستیم تا در باره ظلم های فراوانی که بر این مملکت روا گشته و پیوسته همچون «خار در چشم و استخوان در گلوی ولایت» رفتار شده و آب به آسیاب بیگانگان ریخته و به تضعیف مقاومت ملت در برابر دشمن پرداخته شده، افشاگری کنیم؛ اما نمی دانیم چرا اخیراً پرده دری روزافزون را پیشه شما ساخته اند و زبانی را که در کام دارید، به کام دشمن می چرخانند؛ و گرفتار توهمات حیرت انگیزتان کرده اند، آنچنان که آرمان های امام خمینی را منحرف شده پنداشته و شما را مدعی اصلاح نظام اسلامی وانمود می کنند !

 

اینک از سر اضطرار و از باب «روشنگری»  نمونه هایی از «افکار و رفتار انحرافی» را بازگو می کنیم، شاید شما در اشتباهات خود تجدید نظر کنید و به بیراهه ای که نهایت آن «بن بست قطعی» است، ادامه ندهید:


نخستین کسی که عنوان دینی «آیةالله» را مدیون علمای بزرگ حوزه نیست و آن را توسط افراد رسانه ای زیر مجموعه خود هدیه گرفته و مفتخر به لقب «آیةالله» شده و اینک نیز با انبوهی از سایت ها و نشریات زنجیره ای خانوادگی، مشهور به «آیةالله» شده، کیست؟    

 

  آیا این بدعت نابجا و انحراف عجیب در اعطای "عنوان مذهبی" توسط روزنامه نگاران، تخریب سنت های دیرپای بنیاد روحانیت تشیع و تحریفی خطرناک در حریم مقدس پاسداران دین و مذهب نیست؟


با رحلت بنیانگزار انقلاب اسلامی، چه کسی توانست، کلیدواژه های ایدئولوژیک مکتب فکری امام خمینی (رضوان الله علیه) را با واژگان سکولاریستی جایگزین کرده وساختار فکری آن بزرگوار را متلاشی کند؟ امام خمینی معتقد بودند که ولی فقیه «امام» است و باید «امت اسلامی» را برای اجرای «عدالت» در برابر مستکبران (حاکمان ظالم یک درصدی) به حمایت از مستضعفان (مظلومان نودونه درصدی جهان) بسیج کند تا موانع ظهور برچیده شود؛ آیا شما پاسدار این اندیشه ناب الهی بوده اید؟! چه کسی توانست، ابتدا به بهانه تکریم شخص امام خمینی، از استمرار نظام «امت-امامت» جلوگیری کند؛ با سلب عنوان «امام» از «ولی فقیه» و اصرار بر کلمه «رهبر» و جایگزین کردن مفهوم «امت اسلامی» با کلمه «ملت»، بالاخره نظام «امت- امامت» را به نظام سکولاریستی «ملت- رهبر» تقلیل دهد و بعد هم در دولت «سازندگی»، واژه مقدس «عدالت» را با کلمه تحمیلی سرمایه سالاران بانک جهانی و صندوق بین المللی پول، یعنی کلمه "توسعه" جایگزین سازد؛ کلمه «مستضعفین» را رندانه «قشرآسیب پذیر» بنامد و «مستکبرین» را با تواضع فراوان، «قدرت های بزرگ جهانی» خطاب کند؟!


آقای هاشمی، شما می دانستید که در نظام توحیدی "امت- امامت" مورد نظر امام خمینی، وقتی ایران در محوریت جهان اسلام پرچم دار اقتدار و عزت مسلمانان و حامی مستضعفان باشد، هرگز توسط آمریکا و اروپا تحریم پذیر و محاصره شدنی نخواهد بود؛ چرا مانع پیشبرد این راهبرد اساسی امام خمینی و امام خامنه ای شدید و با انواع کنایه ها و صراحت ها، در مقابل آن ایستادید؟


شما بعد از رحلت امام خمینی که رحمت و رضوان الهی بر او باد، با اندیشه ناب "ولایت فقیه" چه کردید: اول با نگاهی "سکولاریستی"، "رهبریت" را از "مرجعیت" تفکیک شده معرفی کردید، در حالی که امام خمینی فقط قائل به عدم توانایی مراجع وقت در اداره "جامعه بزرگ اسلامی" و رهبری نظام بودند و شما دیدگاه ایشان را وارونه کردید که بعدها آقای حمید انصاری با انتشار کتاب "رهبری و مرجعیت، تفکیک یا وحدت" پاسخ تحریف گری شما را دادند؛

 

اما انحراف دوم در رفتار و مواضعتان در مورد جایگاه و مصداق "ولی فقیه" این بود که همواره "ولایت" را برای خودتان در حد "رفاقت" شخصی تعریف می کردید تا به جای تبعیت و اطاعت، هروقت دلتان خواست، با ولی فقیه "رقابت" کنید و هرجا موقعیت یافتید، حسادت را با "خصومت" شخصی و خانوادگی نشان دهید؛ و فتنه سال ۸۸ را با نامه سرگشاده خود به رخ جهانیان بکشانید!


زبان حال مردم مقاوم ایران آن است که لعنت خدا بر آن کسانی که با طراحی و مدیریت "فتنه ۸۸" و به منظور آسیب زدن به جایگاه ولی فقیه و شکستن حریم قانون و امنیت کشور، دشمنان جهانی را رذیلانه به "تحریم های فراگیر" علیه مملکت اسلامی ترغیب کردند و اینک نیز "مذاکرات ذلت بار" را به بهانه همان تحریم ها، بر نظام و مردم "تحمیل" می کنند. این ها انحراف از تمدن مطلوب امام خمینی نیست؟ 


شما نخستین رئیس جمهوری بودید که دولت قبل از خود را مورد شائبه "تنش آفرینی" قرار داده و شعار دولت خود را "تنش زدایی" نامیدید و سیاست "گفت و گوهای انتقادی" را چنان حقیرانه با اروپا (آلمان) پیش بردید که نتیجه آن، برای نخستین بار، محاکمه غیابی شما و دولتمردان شما توسط دادگاه میکونوس برلین بود و در اواخر دولت هشت ساله تان، تمام سفرای اروپایی برای نخستین بار ایران را تحریم و از کشور ما دسته جمعی رخت بربستند و رفتند؛ چرا این وقایع تلخ و ذلت بار، در خواب ها و خاطرات شما بازگو نمی شوند؟


آیا شما در سیاست داخلی خود انحرافات غیرقابل جبرانی طراحی و اجرا نکردید وبه جنگ ارزش ها نیامدید؟ : نهادینه کردن اصراف و تبذیر و تجمل پرستی و ایجاد شکاف طبقاتی واشرافیت خانوادگی و رانت خواری دولتی و تأسیس نخستین "حزب دولتی کارگزاران" و تلاش برای تغییر قانون اساسی و مادام العمر کردن خودتان در جایگاه ریاست جمهوری؛... اگر این موارد، "انحراف" نیست، پس انحراف چیست؟


آقای هاشمی، اگر چاپلوسان اطرافتان شما را شخصاً به افشای مکرر منویات غیر اسلامی خود وادار نمی کردند، ما هم نسبت به تمام انحرافات شما همچنان سکوت می کردیم و همه چیز را به "یوم التبل السرائر" می سپردیم؛ اما جنگ روانی که از حلقوم شما علیه رهبری نظام به منظور تحمیل اراده آمریکا و غرب در بحبوحه مذاکرات هسته ای، شنیده می شود، هیچ توجیهی برای سکوت باقی نگذاشته است؛


هر چه دلتان خواسته، تا بحال در قالب سخنرانی و نامه سرگشاده و خواب و خاطره و مصاحبه با سایت خودتان یا نشریات وابسته گفته اید؛ ما پیشنهاد می کنیم، لحظه ای برای پاسخ به این آیه شریفه بیاندیشید:  "الم یأن للذین آمنوا ان تخشع قلوبهم لذکرالله و ما نزل من الحق..." (آیه ۱۶سوره حدید) شاید پاسخ گویی به این پرسش خداوند، احوال و انگیزه هایتان را متحول کند، به شرطی که از لجاجت و قساوت قلب دوری گزینید.


آقای هاشمی، زیاده گویی و زیاده خواهی نشانه هوشمندی و تشخیص مصلحت خودتان نیست؛ جمله امام خمینی (ره) را به یاد آورید که با تلخی از خیانت یاران خود یاد می کرد و قلبی شکسته می فرمود: "تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام" ؛ شما که تا به حال از صبر کریمانه امام خامنه ای برخوردار بوده اید؛ بگذارید با همه مظلومیت رهبری، سکوت ایشان برقرار بماند. 


باور کنید، فرزندان انقلابی این ملت رنج کشیده، توان شنیدن درد دل های این امام مظلوم را ندارند!


ما آشکارا می بینیم که دشمنان جهانی و منافقان داخلی، نمی خواهند شما "ولایتمدار" باشید، بلکه شما را به سوی جبهه ضدیت با انقلاب و اسلام و ایران و امام خمینی سوق میدهند؛ لطفاً اطرافیان چاپلوس خود را فقط یک بار دیگر با تیزبینی و بصیرت نگاهی بیافکنید!


عاقبت بخیری، بزرگترین هدیه خداوند به بندگان شایسته اوست.


والسلام علی من اتبع الهدی 

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: بیانیه , مجامعه اسلامی دانشجویان , مواضع هاشمی رفسنجانی , قرارداد کذایی کرسنت , مهدی هاشمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود اظهارات صریح رحیم‌پورازغدی درباره دولت یازدهم و مذاکرات
یک شنبه 24 خرداد 1394 ساعت 16:58 | بازدید : 459 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

دانلود اظهارات رحیمپور در باره مذاکرات ایران و 1+5

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود مستند ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود،سخنان،رحیمپور ازغندی،مذاکرات ایران،گفته های صریح رحیمپور در باره مذاکرات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
۳۲۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خسارت؛ نتیجه خیانت مسببان تحریم
یک شنبه 24 خرداد 1394 ساعت 16:54 | بازدید : 374 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

از دیدگاه بسیاری از مردم فتنه 88 تنها یک موضوع سیاسی بوده و در سال‌های گذشته کمتر دیده شد این موضوع از زاویه‌های دیگر مورد توجه قرار گیرد اما واقعیت این است که یکی از جنبه‌های مهم آن تاثیر بر اقتصاد کشور و به دنبال آن افزایش تحریم‌ها و تاثیر بر رشد و توسعه اقتصادی ایران بود.

 

این موضوع قابل نفی نیست که پیش از انتخابات سال 88 روند تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی ایران کند شده و حتی بنابر برخی گزارش ها، نمایندگان 5+1 خواهان رسیدن به توافق نهایی با ایران و پایان دادن به مسئله ی هسته ای بودند. اما با وقوع فتنه 88 به یکباره موضع آمریکا و کشورهای غربی نسبت به ایران تغییر یافت و تحریم‌ها شدت گرفت.

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: خسارات،تحریم،مسئولین تحریم،زیان به کشور،تحریم،اقتصاد کشور،فتنه 88 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
طلسم امنیت قضایی فسادهای اقتصادی آقازادگان شکسته شد
یک شنبه 24 خرداد 1394 ساعت 16:31 | بازدید : 375 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

شاید برای پا برهنگان انقلاب آنانی که از روز اول نهضت پا به پای این انقلاب آمدند و تنها سود انقلاب برخلاف بعضی آقایان و آقازادگان که حسابهای مالیشان را چند رقمی نمودند و کیسه برای انقلاب دوختند واز جنوب شهر به شمال شهر کوچ نمودند، تنها خاطرات تلخ و شیرینی باشد که در طول این ۵۲ سال با آن روزگار را سپری می کنند و با امید رسیدن به جامعه نمونه اسلامی و آرمانشهر فاضله شان لحظه‌شماری میکنند.

 



:: برچسب‌ها: طلسم،آقازاده،انقلاب،حسابهای مالی،آقازاده،کیسه برای انقلاب،شمال شهر،جنوب شهر ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب ...
گفتگوی خواندنی با استاد دانشگاه ملبورن درباره نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا به همراه متن انگلیسی
دو شنبه 4 اسفند 1393 ساعت 17:15 | بازدید : 393 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

 

 

نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و توهین مجله شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) از جمله مباحثی است که دامنه‌ی آن از ایران تا بسیاری از کشورهای مسلمان و غیر مسلمان دیگر کشیده شده و افراد بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است. پروفسور بری گروسمن (Barry Grossman) استاد دانشگاه ملبورن و وکیل بین المللی از جمله افرادی است که نظرات متفاوتی در این زمینه دارد. گروسمن مسلمان است و علاقه بسیاری به رهبر انقلاب ایران دارد و ایشان را «نمونه‌ای عالی از انسان دوستی» می‌داند. آنچه در ادامه می‌آید متن مصاحبه‌ی خبرنگار گروه بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو» با اوست.

 

 

نظرتان را در رابطه با مجله «شارلی ابدو» و اقدام اخیر این مجله که منجر به اتفاقات بعدی در فرانسه شد برایمان بگویید.  

 

افرادِ همدل با این مجله دوست دارند آن را یک مجله هزل گو و معترض که فقط می‌خواهد سنت‌ها را به تمسخر بگیرد نشان دهند. تاریخ ناشفاف مجله، بیوگرافی به وجود آورنده و صاحب و سردبیر و نویسندگانش، هیچ شکی باقی نمی‌گذارد که آن یک پروژه ساختارشکن (اگر نه انسان ستیز) هست که قصد دارد پست کمنیزم و چپ رادیکال را تقویت کند و مورد علاقه افرادی قرار گرفته که این روزها خودشان را «توسعه یافته» نام می‌نهند.

 

با در نظر گرفتن این حرف‌ها و پیشینه کسانی که اتفاقات پیرامون این مجله و مسائل روز بین المللی ر‌ا به هم ربط می‌دهند، این امر را بدیهی می‌سازد که در عمل خواسته‌های جریان چپ با خواسته‌های آتئیست‌های جدید مثل «کریستوفر هیتچنز» جایگزین شده است. 

 

این آتئیست ها در سال های اخیر به خوبی شارژ مالی شدند و جریان‌های سیاسی مشخصی را با ذکر اهداف خود بزرگبینانه‌ای مثل «نجات انسانیت» از دست دین و ایمان ایجاد کردند! 

 

برنامه‌های اکثر رسانه‌های اصلی دنیا (چه خبر و چه فیلم و تلویزیون) پر شده است از برنامه‌های نه چندان هوشمندانه‌ای که نزدیک به افکار اصلی جریان‌هایی مثل «شارلی ابدو» هستند.

 

گستاخی این افراد هیچ حد و مرزی نمیشناسد و روش‌هایشان رنگ و بویی از ادب ندارد. البته ما مجله‌های چپ دیگری را هم دیدیم که به محض اینکه مشهور شدند و به نتیجه رسیدند، افرادی که پشت این مجلات بودند حیله گرانه با اهداف سودجویانه، به نفع محافظه‌کارانی عمل کردند که از یک طرف دوست دارند جریان چپ را دستکاری کنند و از طرف دیگر از آن به نفع اهداف خودشان بهره بگیرند.

 

مجله «نیو استیتزمن» که توسط «راسل برند» منتشر شد و توسط یک سرمایه دار نسبتا تازه وارد در عرصه‌ مدیا به نام «متیو فروید» (اهل انگلستان و استاد ارشد و منفی گرای روابط بین الملل) نمونه ای است از این دست کارها که به ذهن خطور می‌کند.

 

آیا رفتارهایی نظیر برخورد این مجله مانند نشر کارتون موهون از حضرت محمد (ع) زشت و ناپسند است؟ ارزیابی شما از این اعمال چیست؟ به نظر شما، توهین به اعتقادات، مذاهب و غیره، نباید محکوم شود؟ 

 

به عنوان یک مسلمان، به هیچ طریقی نمی‌توانم به این نتیجه نرسم که این کارتون‌ها نه تنها مستهجن هستند بلکه به طور «بی‌فایده‌ای» کفرآمیز هستند. 

 

به این دلیل از اصطلاح «بی‌فایده» استفاده می‌کنم چرا که هیچ نفع عمومی تحت پوشش خدماتی که  آن‌ها (مسئولان شارلی ابدو) ارائه می‌دهند، وجود ندارد. چرا که ممکن  نیست حتی در ذهن «مثبت اندیش» ترین اعضای جامعه، توجیهی برای این توهین حساب شده و اقدام تحریک آمیز جهت‌دار نسبت به ۱.۵ میلیارد مسلمان که به این مسائل به عنوان یک اصل اعتقادی که غیرقابل چشم پوشی می‌نگرند قایل شد؛ نفس این عمل شرارت آمیز بود.

 

حقیقت  این است که حتی استفاده از پوشش مندرس برای پیامبر اسلام در مقایسه با پیامبر سایر ادیان نیز به هجو گرفتن ایشان است و توهین به ما مسلمانان محسوب می‌شود. 

 

ادعاهای ساخته پرداخته شده توسط «شارلی ابدو» و حامیان آن به هیچ وجه قابل دفاع نبوده و نیست؛ ادعاهایی که به طور مشخص مسلمانان را در قیاس با سایر ادیان و پیروانشان با اعتقادات مذهبی دیگر هدف حملات خود قرار داده است. 

 

«آزادی بیان» نیز نیرنگی کاملا متقاعدکننده است؛ این واقعیت ساده‌ای است که هیچ کشوری تاکنون حق بی حد و حصر و یا به طورمطلق، «آزادی بیان» را به رسمیت نشناخته است. 

 

تعریف محدوده و محدودیت‌های «آزادی بیان» شامل یک فرایند ظریف از برقراری تعادل میان منافع متضاد است. این فرایند برقراری موازنه محدودیت‌های بسیاری را درباره آزادی بیان و در بسیاری از موارد، از جمله محدودیت در مباحث دیگر بوجود آورده است. محدودیت هایی که ظاهراً به صورت تلاشهای نامشروع به نظر می‌رسند که برای خفه کردن صدای مخالفان در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی بوجود آمده است. 

 

یکی از این محدودیت‌ها که در رابطه با بحث آزادی بیان تثبیت شده است این مورد است که بسیاری از کشورها  طی ۳۰ سال گذشته قوانینی را تصویب کرده‌اند که بر اساس آن می‌توان علیه هر کسی که با تهمت زدن یا ترویج نفرت علیه یک گروه بر اساس نژاد، عقیده و یا اعتقادات مذهبی آرامش جامعه را بر هم می‌زند، اعلام جرم کرد. 

 

شایان ذکر است که در واقع اغلب به این قانون به منظور اعلام جرم علیه فعالیت‌های «ضد‌یهود» استناد می‌شد؛ اما متاسفانه مشاهده شده است که از آن (اعمال محدودیت‌های خاص در رابطه با آزادی بیان) علیه مجرم شناختن منتقدان مشروع «صهیونیسم» سو استفاده شده است. 

 

بی معنی و غیرقابل درک است این موضوع که نخبگان سیاسی و برخی اعضای جامعه مدعی هستند این نوع توهین‌های بی معنی به مقدسات توسط آزادی بیان مورد حمایت قرار می‌گیرند. 

 

از همه مهمتر زمانی را در نظر بگیرید که این کارتون‌ها برای ایجاد و گسترش برآشفتگی و خشم عمومی ترتیب داده شوند و اختلاف نظر در شیوه‌ای که همیشه قرار بود برای «ایجاد امنیت» در برابر یک تهدید امنیتی باشد و نه برانگیزاننده «خشم عمومی» همچنان ادامه دارد.    

 

در مورد نامه اخیر «آیت الله خامنه‌ای» به جوانان از اروپا و شمال امریکا مطلعید؟ تجزیه و تحلیل شما در مورد این نامه چیست؟ 

 

مانند بسیاری دیگر از پیام‌های «آیت الله خامنه‌ای» که توسط روابط عمومی ایشان منتشر می‌شود، من این نامه را نیز همچون سایر مطالب ایشان بارها خواندم و از نزدیک تفاسیر مختلف در رابطه با آن را دنبال کردم. 

 

این نامه کم از یک «الماس درخشان» ندارد. دشوار است تصور این که کسی بتواند ایرادی در این متن بیابد؛ متنی که بسیار در برگیرنده (جامع و مانع) و به زبانی ظریف مورد استفاده رهبر ایران نوشته شده است.   

 

این نامه برای انتقال یک پیام مهم برای جوانان کشورهای دیگر که دائما تحت تبلیغ هولناک رسانه‌های غربی هستند بسیار مناسب است؛ تبلیغاتی که سعی در بدنام کردن ایران و دیگر کشورها که مقاومت در برابر داعیه رهبری ایالات متحده را دارد.

 

این نامه سرشار از حکمت است و به وضوح و به اندازه کافی در آن از مفاهیم حساس استفاده شده بود. 

 

ایشان در این نامه به هر نحوی سعی کرده بودند از بدنام کردن غرب به شیوه معمول و رایج که غرب و دستگاه‌های سیاسی و امنیتی و رسانه‌های جمعی که شدیدا تحت کنترل انها هستند علیه ایران راه انداخته اند، اجتناب کند؛ من همه را تشویق به خواندن و دقت در نکات و مفاهیم آن می‌کنم. 

 

البته، ایران نیز مانند هر ملت بزرگ دیگری، مشکلات خود را دارد. اما من به دفعات دریافته‌ام که این مشکلات همه آلت دست، برآمده از تحریک و دروغ است که توسط دشمنان ایران و در راستای اهداف سیاسی مطرح می‌شوند. 

 

باید اذعان کنم که نه تنها، بدون استثنا اتهامات مطرح‌ شده را نادرست یافتم از طرفی تحسین من برای این مرد بزرگ که ما به عنوان «آیت الله» و رهبر ایران می‌شناسیمشان بیشتر از قبل می‌شود. 

 

نظر شما در مورد تاثیر احتمالی این نامه روی ذهن جوانان غربی چیست؟ فکر می‌کنید حرکت‌هایی از این دست می‌تواند مفید باشد؟ چگونه این نامه می‌تواند در اطلاع رسانی به مردم در مورد زندگی و مسائل روزانه خود مفید باشد؟

 

با توجه به جریان ادراکی، تبلیغاتی آلوده که ذهن جوانان غربی را از روز تولد، تحت تاثیر خود قرار داده است، این امر می تواند کمی ساده لوحانه به نظر بیاید که تصور کنیم که هر آنچه که توسط آیت الله گفته‌اند به دست جوانان غربی برسد یا فراتر از آن توسط آنها(جوانان) فهم گردد؛ چه برسد به اینکه توسط مطبوعات جریان اصلی غربی بایکوت گردد.

 

به نظر من ارزش این نامه و دیگر سخنان  «آیت الله خامنه‌ای» در این واقعیت است که آنها به عنوان شاهدی استوار  وضعیت واقعی زندگی و اندیشه  آیت الله را به هر کسی که تمایل به حق و به دنبال حقیقت است نشان می‌دهد.

 

تمرین و ممارست ارزشمند و ضروری است بدون توجه به چند و چون اینکه مطلب شما آیا مخاطبی دارد یا نه. ارزش این دست نامه‌ها و همچنین فعالیت‌هایی در بیان حقیقت ذاتی است و نمی‌توان ارزش آن را توسط تاثیر و یا عدم اثر آن بر توده اندازه گیری کرد. 

 

با توجه به جوی که در حال حاضر توسط رسانه‌های جریان اصلی(غرب) ایجاد شده چگونه چنین اعمالی مانند نامه‌ای که «آیت الله خامنه‌ای» نوشته‌اند، می‌تواند یک موج در رسانه و جامعه غربی ایجاد کند؟ 

 

این سوالی است که هیچ کس نمی تواند به آن پاسخ دهد و البته نیاز به پاسخ هم نیست. تمام آنچه من می‌توانم انجام دهم این است که شما را به پدیده‌ای که در محاوره  تحت عنوان «اثر صدمین میمون» شناخته شده ارجاع دهم؛ مبحثی با این عنوان که توضیح می‌دهد چگونه رفتار یا ایده‌ای جدید به سرعت و با استفاده از روش‌های غیر قابل توضیح به تمام گروه‌های مرتبط گسترش می‌یابد.

 

ما بر این باور هستیم که این نامه توسط رسانههای مهم و اصلی بایکوت شده است. به نظر شما دلیل این عمل چه بوده است؟     

 

با توجه به آن چیزی که ما درباره سیاست‌های رسانه‌های اصلی و دست نشانده‌های آنان می‌دانیم، می‌توانم بگویم که با توجه به سیاست‌هایی که امروزه بر روی رسانه‌ها اعمال می‌شود، اگر آنها نامه را بایکوت نمی‌کردند جای تعجب وجود داشت.

 

عموما فیلم سازان، سیاست مداران، هنرمندان و یا استادان دانشگاهی که با تهیه مستنداتی به نقد دولت می پردازند با مشکلاتی از جمله مواجهه با نیروهای امنیتی آن کشور مواجه می شوند. آیا شما تاکنون با چنین مواردی برخورد داشته اید؟ آیا فعالیت های ضد اسرائیلی شما تاثیری بر زندگی شخصی و یا مالی تان داشته است؟   

 

بی شک من نیز با چنین مسائلی دست و پنجه نرم کرده ام. تلفن همراه و ارتباطات آنلاین من همیشه توسط افراد عادی و یا شرکت های دولتی مورد مزاحمت قرار گرفته است. همچنین چندین مرتبه تلاش‌های سازمان یافته‌ای صورت گرفته تا مرا مجرم نشان دهد. در گذشته «اینترپل» با استفاده از عناصر فاسد دستگاه های اجرایی دولتی اتهاماتی را بر علیه من پرونده سازی نمود و درخواستی را به دادگاه ارائه نمود. 

 

زمانی بود که من به خاطر کارم مجبور به سفر به کشورهای مختلف بودم در آن هنگام اراذل و اوباش و یا حتی قاتلان آموزش دیده ماموریت داشتند که مرا تعقیب کنند همین امر سبب شد که کسب و کار موفق من تا شرایط ورشکستگی نزول کند.    

 

درباره پرونده من این دسیسه‌ها توسط جنایتکاران و مقامات دولتی با هدف از بین بردن تجارت و کسب و کار من صورت میگرفت. ناگفته نماند که تجارت من ربطی به اهداف سیاسی من نداشت. اگر چه که بسیاری از ما متقاعد شده بودیم که راه آشکار مقامات دولتی در پاسخ به فعالیت های سیاسی من از بین بردن تجارتم بود.    

 

علی ایها الحال این موضوعات اصلا مهم نیست زیرا این امتحانات بهایی است که ما برای مقاومت می پردازیم. میلیون ها انسان در سرتاسر دنیا هستند که قیمت هایی به مراتب سنگین تر برای مقاومت می پردازند... بهایی که با خون آنها پرداخته می شود. بنابراین ما نباید در برابر این موضوعات به سرعت غالب تهی کنیم تا بتوانیم پیام مقاومتمان را به سرتاسر دنیا گسترش دهیم  

 

بسیاری از مردم معتقدند که هنرمندان که تنها بر حرفه خود تمرکز کرده اند و با موضوعات سیاسی و اجتماعی بیگانه اند اما ما تعدادی از هنرمندان را می شناسیم که به این موضوعات علاقه مند است. چه دلیلی پشت این عقیده پنهان است؟  

 

من نمیتوانم در این باره نظر کلی بدهم. اما تلاش هنرمندان در دنیای سیاست هرگز مرا تحت تاثیر قرار نداده است. نفس، پول و هوس آفت مدرنیته هستند و در طبیعت هر شغلی که با افراد مشهور مرتبط است وجود دارد؛ درک و همدلی به ندرت در این افراد پیدا می‌شود. خدا را برای این استثنا سپاسگزارم؛ که من از این امر مستثنی هستم. 

 

به عنوان حسن ختام این مصاحبه ، نظر شما به عنوان استاد دانشگاه و یک وکیل بین المللی درباره این نامه چیست؟  

 

بر خلاف بسیاری از رهبران جهان من تصمیم ندارم تا آیت الله خامنه ای را مخاطب قرار دهم مگر اینکه ایشان مرا مخاطب قرار دهند. اما اگر روزی چنین نعمتی به سراغ من آید و من قادر باشم صدایم را به ایشان برسانم به احتمال قریب به یقین از آن مقام برای رهبری فوق العاده شان در طی دوران ها کمال تشکر را به عمل خواهم آورد. ایشان نمونه ای عالی از فرزانگی و انسان دوستی هستند. ما در سرتاسر دنیا به درگاه خداوند متعال دعا خواهیم نمود تا نامه های ایشان مستدام باشد و ما فرصت شاگردی را در محضر ایشان داشته باشیم.    

 


 

متن انگلیسی این مصاحبه در ذیل قابل مشاهده است:

 

 

What do you know about the Charlie Hebdo magazine? 

 

The individuals associated with this publication like to portray it as an irreverent, satirical, and provocative publication which lampoons anything associated with traditional values.  The publication's checkered history and the biographies of its founder, owners, editors , and contributors,  leave no doubt that it is an iconoclastic - if not misanthropic - project to advance a post-communist, hard  left political agenda which, in the current climate, comprises the hidden glue that holds this operation together and makes it intuitively appealing to many people who consider themselves to be progressive. 

 

Having said that, the backgrounds of those associated this publication's recent rise to international prominence, make it clear that its once  run of the mill left wing political agenda  has largely  been superseded by a dominant concern with promoting the "New Atheism" championed by the likes of the late, not so great Christopher Hitchens,  and which, in recent years, has become a well funded and very organised political movement with a stated objective of ridding humanity of what its adherents arrogantly refer to as the menace of religion and faith itself. 

 

The raw product of most mainstream media outlets - be it  news, television programming, or feature films - is now routinely impregnated with not so subtle messaging  that supports this agenda which has always been close to the hearts of the key individuals behind Charlie Hebdo.

 

Their hubris knows no limits and their tactics concede no ground to decency or conventional standards of decorum.  Of course we have seen with other iconic left wing publications,  that when these contrived publicity stunts proves successful from a purely business point  of view, the self-professed  idealists behind the publication  ironically do not have any qualms about capitalising on their ruse and eventually selling out their interest to conservative business interests who at once seek to manipulate the left and profit from the exercise at the same time.    The New Statesman - catapulted into the public limelight by though Russell Brand as conceived by its relatively new media tycoon owner and Mathew Freud, the UK based supreme master of cynical public relations, comes to mind as recent example of how this ruse operates. 

 

Do you believe that such acts of this magazine like cartoons of the prophet Mohammad (as) are obscene? What's your assessment of these acts? In your opinion, insulting the beliefs, religions and etc, should not be condemned?

 

As a Muslim, there is no way I can avoid concluding that these cartoons are not only obscene but also gratuitously blasphemous. I say gratuitously because there is no countervailing public interest served by them which might in the minds of most "right thinking" members of the public, be invoked to justify the calculated insult and provocation directed at the world's ۱.۵ billion Muslims who, as an article of faith, are unable to turn a blind eye to this mischief making. 

 

The fact that this rag has lampooned the prophets of other religions in similar fashion is also offensive to us and in no way supports the claims made by Charlie Hebdo and its supporters that it does not specifically target Muslims any more than people with other religious convictions.  

 

The "freedom of speech" ruse is also wholly unconvincing. The simple fact is that no country has ever recognised an unqualified or absolute right to  freedom of speech. Defining the scope and limits of free speech involve a delicate process of balancing competing interests.  

 

This balancing process has produced many limits on free speech and, in many instances, controversial limits which on their face appear to be illegitimate attempts to stifle opposition to the establishment narrative on various social, economic, security and political issues.   

 

One well entrenched limit on free speech has seen most countries enact legislation over the past ۳۰ years which criminalises anyone who vilifies or promotes hate against a group on the basis of race, creed, or religious conviction. 

 

This legislation has often been invoked in order to criminalise genuine anti-Semites; but has also often been misused to criminalise legitimate critics of Zionism. 

 

Bearing this in mind,  claims made by  the political elite and members of the public that this kind of gratuitous blasphemy is protected by free speech is absurd, all the more so when one considers that these cartoons were calculated to create wide spread public outrage and controversy  in manner which was always going to create an ongoing security threat. 

 

What Do you know about the letter of Ayatollah Khamenei to the youth of the Europe and North America? What is your analysis about this letter?

 

Like most public communication made by the Ayatollah, I have read the letter many times and closely followed public commentary about the letter. The letter is nothing short of brilliant.  

 

It is difficult to imagine how anyone could find fault with the very considered and delicate language used by the Supreme Leader to convey what is a very reasonable message to the youth of other nations who are constantly inundated with propaganda that vilifies Iran and other nations which resist submitting the US led, corporatist international system we have come to refer to as the New World Order. 

 

The letter is full of wisdom and was clearly sensitive enough in conception to have avoided in any way vilifying the west in the same way the establishment, the political & security apparatus, and the tightly controlled mass media in the Atlantic World routinely vilifies Iran. 

 

I encourage everyone to read it and consider it carefully. 

 

Of course, like any large nation, Iran has its own troubles. But what I find time and time again is that these troubles are manipulated, agitated and misrepresented by the critics of Iran for political purposes.

 

I have to admit that there have been times when I might have preferred to find some truth in the criticisms directed at Iran but the reality is that no matter how much I study the history of this great and ancient nation, no matter how many  specific allegations against Iran that I investigate, no matter how many transcripts of the Ayatollah's speeches I read,  invariably I find the allegations to be transparently false, while my admiration for this great man we know as the Ayatollah and Iran's Supreme Leader only grows. 

 

The simple fact is that, though many  people will consider this a  controversial thing to say  I cannot not think of another living human being who stands out as a more complete embodiment of the example set by our great Prophet, Muhammad, Rasul Allah,  sallallahu `alayhi wa sallam.

 

What do you think about the influence of this letter in to the minds of youth? Do you believe that things like this can be useful? How can this letter be useful in informing people about their daily life and issues?

 

With a perceptual stream of propaganda polluting the minds of western youth form birth, it would be naive to imagine that  anything said by the Ayatollah, even if published by the mainstream western press, will even be read, let alone understood en masse by the Atlantic World's youth.

 

The value in this letter and other  communications from the Ayatollah lies in the fact that they stand as evidence of the Ayatollah's true disposition to anyone who is willing to seek the truth.  

 

The exercise is invaluable and essential no matter how few or how many in  the intended audience are reached by it.  The value in speaking truth is intrinsic and cannot measured   by its effect or lack of effect on the masses.

 

Given the atmosphere now created by the mainstream media, how could such acts like the letter of Ayatollah Khamenei, create a wave in the medias and the western society? 

 

This is a question that no one can or need answer. All I can do is refer to a phenomena colloquially known as the "۱۰۰th Monkey Effect" which describes how  a new behavior or idea spreads rapidly by unexplained means from one group to all related groups once a critical number of members of one group embrace the new behavior or acknowledge the new idea.  The effect was originally associated with a Japanese study of monkeys and has of course been discredited by sceptics.

 

But though these same sceptics might argue the point, people are not monkeys  and once a critical mass of  individuals embrace the truth about any subject, there comes a point at which they  empower the crowd to do the same, after which change becomes possible. 

 

We believe that this letter is being boycotted by mainstream medias, why they boycott this letter?

 

Given what we know about the way MSM and the establishment operate, all I can say is that it would have been very surprising in the current political climate if the  letter was given the  prominence by the press that it and, indeed, any communication from the Ayatollah deserves.

 

Generally, filmmakers, politicians, artists and even professors who make documentaries about or criticize the governments are facing problems by the security forces of that country. Have you ever had similar problems? Have your anti-Israeli activities ever had a bearing on your personal life?

 

financial consequences for example. Of course I have experienced such problems.  My cellular and on-line communications are subject to constant interference both by civilians and state agencies.

 

 Concerted efforts have been made to corruptly criminalise me. Interpol has in  the past been used by corrupt elements of the law enforcement apparatus  in a member country to  impose a global Interpol Red Notice declaring me an international fugitive  in connection with entirely fictional allegations, whole at the same time an extradition request was made against me.   

 

At times I have been completed by circumstance to travel between countries by dangerous and clandestine means.  

 

Thugs and even trained killers have been contracted to come after  me,  and my once successful business was reduced to ruin. 

 

That said, in my case, these machinations grew out of efforts made by criminals and corrupt officials to damage me and take over my business; that is, they were initially unrelated to my politics. 

 

However, in due course, many of us became  convinced that the blatant and often corrupt way the political and security apparatus responded to these crimes against me was coloured by political considerations connected with my activism.  

 

In any case, it does not matter; it is the price we pay for resistance and part of the test we face.  

 

There are  millions  of individuals around the world who pay a far heavier price, often measured in blood, so we should not be too fast to conflate the tribulations we face as a result of our resistance with what we do  to spread the message.   

 

As people of conscience and faith, we cannot afford to be too troubled by the difficulties are inflicted on us and doing so can only weaken our effectiveness as agents for change. 

 

Many people believe that artists have to focus on their career and avoid political and social issues, but we know some artists who are interested in discussing social and political issues. What is the reason behind their attitude?  

 

I cannot  speak about the motives of other people in such general terms. What I will say is that I  find myself almost always decidedly unimpressed by the efforts celebrities make in the world of politics.    Ego, money and desire are the bane of modern existence, and it is in the nature of any career path associated with celebrity, that such motives are given free reign while competence, understanding and genuine empathy are rarely cultivated in such people. 

 

Thank god for the exceptions.  At the end you as a former university lecturer  and international lawyer, in response to a leader of Iran? Unlike many other world leaders, I would not presume to address the Ayatollah unless the great man somehow deigned to address me.   

 

If  I was ever blessed with such an opportunity and could find my voice in that moment,  I imagine that I would simply thank him for his leadership, his wisdom, his humility,  and his shining example, while praying that he continues to address the millions of us around the world who are willing to listen and learn.   

 

 

تهیه و تنظیم: سید احمد موسوی

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: نامه،رهبر انقلاب،جوانان امریکای شمالی واروپا،بازتات،استاد دانشگاه ملبورن،متن انگلیسی،زبان اصلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0