عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 163
:: بازدید ماه : 1295
:: بازدید سال : 2168
:: بازدید کلی : 621645

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
نصیحت دانشجویان بیش از 100 دانشگاه کشور ب رییس جمهور
یک شنبه 18 آبان 1393 ساعت 17:36 | بازدید : 287 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان...اجرتون با سید الشهدا ع. نصیحت نامه بیش از 100 دانشگاه کشور به رییس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران رو بخونید و ببینید ک دانشجویان این مملکت بیدارند هشیارند...به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ک گلگون از خون شهیدانو فرزندان این آب و خاکه میگم مراقب حریمهای نظام باشید...خط قرمزی ک دور نظام هست خون شهداست و باید پاسدار خونشون باشید...هشیار باشید ک کوتاهی شما رو برنمیتابیم...

 

 

متن کامل این نصیحت نامه به شرح ذیل است:

 

نصیحت نامه 104 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور

 

خطاب به ریاست محترم جمهور

 

« وَ أَمَّا حَقِّی عَلَیْکُمْ فَالْوَفَاءُ بِالْبَیْعَةِ وَ اَلنَّصِیحَةُ فِی اَلْمَشْهَدِ وَ اَلْمَغِیبِ» حق من بر شما آن است که در آشکار و پنهان مرا نصیحت کرده و خیرخواهم باشید. ( نهج البلاغه ، خطبه34 )

 

جناب آقای رئیس جمهور

 

سلام علیکم

 

همانطور که مستحضرید انقلاب اسلامی با تجربه های گران سنگی چون تحریم تنباکو ، نهضت مشروطه و جنبش 15 خرداد 42 تاانقلاب 57 به رهبری حضرت امام (ره) و با هزینه های زیادی چون شهادت هزاران نفر از بهترین جوانان این مرزو بوم در فضای استکباری شرق و غرب محقق گردید، فضایی که پس از دو جنگ خانمان سوز جهانی وبا تلفات انسانی بیش از 50 میلیون انسان بی گناه و تقسیم غنائم بین کشورهای فاتح این دو جنگ ایجاد گردید و با نظم مبتنی بر زور همین کشورهاشکل یافت؛ انقلابی که با هدف حاکمیت اسلام ناب محمدی و زمینه سازی برای جهانی شدن آن که متضمن سعادت دنیوی و اخروی بشر بود به ثمر نشست.

 

بی شک طلیعه فجر انقلاب مورد رضایت قدرتهای استکباری نبود و همین امر موجبات تحمیل جنگ 8 ساله را به مردم استقلال طلب و اسلام خواه فراهم نمود و دو قطب استکباری آن زمان را به همراه ایادی مزدورشان در منطقه علیه این نهال نوپا متحد نمود. مردم بویژه جوانان انقلاب، این بار در دفاع مقدس در مقابل ظلم و زورگویی های نظام سلطه از هیچ مجاهدتی تا اهداء جان دریغ نورزیدند تا دشمن غدار نتواند بر وجبی از خاک پاک ایران اسلامی استیلاء یابد و این نهال نوپا ریشه دوانید و تنومند و تنومندتر شد و امروز با توجه به واقعیت های موجود و برخلاف فضاسازی های تبلیغاتی دشمن و حتی به اذعان کارشناسان غربی در قله وموقعیت پیشرفت وبه تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دردوران بدرو خیبر قرار دارد.

 

از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی که گفتمان های شرقی و غربی را کنار زد و اداره جامعه و حکومت را بر مبنای دین مبین اسلام پایه ریزی نمود . تهدید ، تحریم و حتی تطمیع از سوی دشمن برای کنار گذاشتن و دست کشیدن از محتوای ناب اسلامی انقلاب ، نه صرفاً ظاهر آن همواره برقرار بوده است. واین انقلاب در همه برهه ها با اتکال به خداوند و پشتیبانی مردم ، بیش از سه دهه از حیات خود، اهدافش را علیرغم فراز و نشیب ها و موانع ایجاد شده توسط دنیای استکبار ، مقتدرانه ادامه داده است.

 

یکی از دشمنی های دشمن در راستای نقض استقلال و دخالت در امور داخلی ایران که بیش از یک دهه است که آن را دنبال می کند بهانه تراشی در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان است. موضوعی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «مسئله هسته ای هم نباشد یک بهانه ی دیگری می آورند، مسئله ی حقوق بشر هست، مسئله ی حقوق زنان هست، مسائل گوناگون را می سازند.».( 16/04/93- در دیدار مسئولان نظام )

 

جناب آقای روحانی؛ چندی است زمزمه هایی مبنی بر عبور تیم مذاکره کننده هسته ای از خطوط قرمز مذاکرات به گوش می رسد هر چند ما مسئولین بسیج دانشجویی بیش از 100 دانشگاه جریان ساز کشور به این شنیده ها استناد نمی نمائیم اما از باب یادآوری در این راستا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند : « مذاکرات ایرادی ندارد اما لازم است ملت بیدار باشد » (بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۳۹۲/۸/۱۲) و به عنوان بخشی از قشر بیدار ملت بزرگ ایران اسلامی لازم است نکاتی را در قالب نصیحت که از حقوق شهروندان نسبت به حاکمان در اسلام است به عرض برسانیم : اگر در پی حل مسئله هسته ای به هر قیمت ممکن هستید؛ بدانید که قبل از مسئله هسته ای هم، این دشمنی ها ، مخالفت ها از ابتدای انقلاب بوده است و خوی استکباری اینگونه است که اگر قدمی عقب بنشینید قدم ها به جلو خواهند آمد و خواسته های ناحق استکبار به همراه تحقیر نمودن سایر ملت ها جزء لاینفک رفتار این غده سرطانی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) : «معلوم شد با عقب نشینی ، با تعلیق غنی سازی ، با عقب افتادن کار، با تعطیل کردن بسیاری از کارها مشکل حل نمی شود .طرف مقابل دنبال مطلب دیگری است». (بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۳۹۲/۸/۱۲) « مسئله اصلی ، حراست مقتدرانه نظام اسلامی از ثروت عظیم نفت و گاز در این کشور است» و «آن کسانی که خیال می کنند اگر مسئله انرژی هسته ای را حل کردیم ، مشکلات حل خواهد شد، خطا می کنند. مسئله ، مسئله ی فشار است . می خواهند یک ملت را به زانو در بیاورند ؛ می خواهند انقلاب را زمین بزنند.» ( در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱ ) اگر نگران اداره کشور و فشارهای دشمن هستید؛ تکیه بر ظرفیت درون زا و اقتصاد مقاومتی راهکار کارآمدی است که معظم له بارها به آن اشاره نموده اند، نه اینکه بر فرض به جای حل مسئله، صورت مسئله را پاک نموده و بنزین وارداتی را جاگزین به زعم برخی، بنزین آلوده ی داخلی نمایید.

 

تحریم ها را بایستی با مجاهدت در اجرای اقتصاد مقاومتی خنثی کرد. اگر واهمه عدم اقبال عمومی در انتخابات را دارید بدانید با اتکال به خداوند و اعتماد به مردم است که می توانید از بن بست های مختلف اقتصادی ، سیاسی و ... خارج شوید نه اعتماد به شیطان بزرگ که خداوند می فرماید : « يَعِدُهُمْ وَ يُمَنِّيهِمْ وَ ما يَعِدُهُمُ الشَّيْطانُ إِلاَّ غُرُوراً ». {(آرى) شيطان به آنان وعده مى‏دهد و ايشان را در آرزوها مى‏افكند و جز فريب به آنان وعده نمى‏دهد . (سوره النساء، آیه120 )} فریب وعده ها را نباید خورد و از سویی از تهدیدهای آنان هم نباید ترسید و باز خداوند متعال در این مورد می فرماید :« الشَّيْطَانُ يَعِدُكُمُ الْفَقْرَ ». {شيطان شما را وعده فقر و تهي دستي مي دهد. (سوره بقره آيه 268)} برای تحلیل مسائل به عقلانیت و روش شناسی غربی که به عوامل محسوس و صرفاً مادی محدود است متوقف نشوید و مانند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و قبل از ایشان ائمه اطهار(ع) سنتهای الهی را نادیده نگیرید که ملت مسلمان ایران بارها و بارها هم در پیروزی انقلاب و هم در دفاع مقدس و هم پس از آن وجوه عینی این سنت ها را به وضوح دیده و تجربه نموده اند که « اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم » { اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد اگر خدا را يارى كنيد ياريتان مى‏كند و گامهايتان را استوار مى‏دارد. (سوره: محمد، آیه:7) } امروز که باز به فرموده رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام . به عنوان یک حکومت ، به عنوان یک مجموعه ی سیاسی با سی سال قبل ، از نظر استحکام، قابل مقایسه نیست. ( بیانات در دیدار مسئولان نظام - 16/04/1393) بدانید اگر دنیا زده نباشیم و ایمان را سر لوحه فکر ، برنامه و اقدام قرار دهیم دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

 

برای دچار نشدن به اشتباه محاسباتی خارج از گفتمان غرب تفکر نمائید که لازمه آن به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ، اعتماد به خدا و سنن آفرینش، بی اعتمادی به دشمن و شناخت او ،اعتماد به مردم ، ایمانها ، محبت ها و انگیزه های صادقانه ،اعتماد به صدق مردم و اعتماد به خود باوری و اینکه « ما می توانیم» است ( بیانات در دیدار مسئولان نظام - 16/04/1393) و اینها مولفه هایی است که از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز به فرموده ایشان مجموعه عناصر قوه ی عقلانی نظام اسلامی و پایه و حرکت او را شکل داده است و نباید تخطی از آن توسط این دولت خدای ناکرده صورت پذیرد. چراکه جمهوری اسلامی به تعبیر حضرت امام خامنه ای یعنی «استقلال ، آزادی ، پایبندی به ایران اسلامی ، حرکت در مسیر اسلام ، تن ندادن به تحمیلات دشمنان ، درست نقطه مقابل آن چیزی که آنها می خواهند» ( بیانات در دیدار مسئولان نظام - 16/04/1393) و اگر مغز افزار این نظام، غربی بیاندیشد ، غربی برنامه بریزد و غربی عمل کند در گفتمان آنها هضم و حل شده و این یعنی انحراف وشکست. پس مراقب برخی مشاوران خود که در این مانیفست تفکر می کنند باشید . چراکه در این مانیفست، قیام حضرت سید الشهداء(ع) هم کاری غیر عقلانی، احساسی و غیر مصلحت اندیشانه است .

 

در پایان ضمن تاکید بر توجه به مسائل بیان شده به دور از هر گونه عینیت و جناحی اندیشی و مبتنی بر سفارش دین مبین اسلام که نصیحت مردم به حاکمان را هدیه آنان به ایشان معرفی می نماید مواردی را در خصوص مذاکرات هسته ایی رایادآور می گردیم : 1- این مذاکرات فقط و فقط باید در مورد مسائل هسته ای باشد و لاغیر 2- تعداد سانتریفیوژها نباید کمتر از 190000 سو معادل 56000 دستگاه آن هم برای تولید سوخت یکساله نیروگاه 1000 مگاواتی اتمی بوشهر و تا زمان راه اندازی نیروگاه های جدید تا سقف 36000 مگاوات نیاز برق فعلی کشور،مورد پذیرش قرار گیرد. 3- پذیرش حق غنی سازی ایران به صورت رسمی و حقوقی توسط اعضای 1+5 4- تحقیق و توسعه فعالیت های صلح آمیز غنی سازی ایران باید استمرار داشته باشد. 5- تاسیسات فوردو ، آب سنگین اراک ونطنز با میزان غنای 5% باید حفظ شود. 6- همه تحریم های ناشی از فعالیت های هسته ای باید با توافق جامع به صورت یکجا برداشته شود. 7- تضمین تامین اورانیوم مورد نیاز با غنای 20% برای مصارف تحقیقاتی ودارویی کشور توسط طرف مذاکرات باید صورت پذیرد. 8- عدم پذیرش پروتکل الحاقی که نقض حاکمیت ملی است 9- تعهدات ،در چهارچوپ معاهده NPT ونه چیزی فراتر از آن باید انجام پذیرد. پرواضح است که موارد قید شده از مطالبات مؤکّد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و تخطی از این موارد یعنی خروج از خطوط قرمز که ان شاءا.. با تدبیر ، عقلانیت دینی و شجاعت و تکیه بر خداوند متعال و حمایت آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی، صورت نخواهد گرفت. ما مسئولین بسیج دانشجویی بیش از 100 دانشگاه کشور به نمایندگی از جمع کثیری از دانشجویان اعلام می داریم که عدم رعایت موارد مذکور از سوی دستگاه سیاست خارجی دولت را مساوی با عبور از خطوط قرمزمذاکرات تلقی نموده و در صورت عدم رعایت آنها در توافق جامع ، تعین تکلیف دولت رابر مبنای قانون اساسی از مجلس شورای اسلامی مصّرانه مطالبه خواهیم نمود. وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى 1

) دانشگاه دولتی تبریز

2) دانشگاه علوم پزشکی تبریز

3) دانشگاه آزاد اسلامی پیام نور

4) دانشگاه پیام نور تبریز

5) دانشگاه سهند تبریز

6) دانشگاه شهید مدنی

7) دانشگاه دولتی ارمیه

8) دانشگاه پیام نور ارومیه

9) دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

10) دانشگاه صتعتی ارومیه

11) دانشگاه محقق اردبیلی

12) دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

13) دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

14) دانشگاه پیام نور اردبیل

15) دانشگاه آزاد خلخال

16) دانشگاه پیام نور مشکین شهر

17) دانشگاه آزاد بیله سوار

18) دانشگاه آزاد پارس آباد

19) دانشگاه پیام نور گرمی

20)دانشگاه فردوسی مشهد

21) دانشگاه علوم پزشکی مشهد

22) دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

23) دانشگاه حکیم سبزه واری

24) دانشگاه دولتی بجنورد

25) دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

26) دانشگاه پیام نور بجنورد

27) دانشگاه غیر انتفاعی اشراق بجنورد

28) دانشگاه دولتی بیرجند

29) دانشگاه پیام نور بیرجند

30) دانشگاه صنعتی بیرجند

31) دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند

32) دانشگاه شهید چمران اهواز

33) دانشگاه علوم پزشکی اهواز

34) دانشگاه نفت اهواز

35) دانشگاه کشاورزی اهواز

36) دانشگاه مسولان بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد ورامین

37) دانشگاه آزاد شهر قدس

38) دانشگاه آزاد شهرری

39) دانشگاه پیام نور تهران جنوب

40) دانشگاه قرآن و حدیث

41) دانشگاه دولتی زنجان

42) دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

43) دانشگاه پیام نور زنجان

44) دانشگاه علوم پزشکی زنجان

45) دانشگاه دولتی سمنان

46) دانشگاه شاهرود

47) دانشگاه دامغان

48) دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار

49) دانشگاه دولتی س و ب

50) دانشگاه ملی زابل

51) دانشگاه ولایت ایرانشهر

52) دانشگاه دریانوردی چابهار

53) دانشگاه دولتی امام خمینی (ره)

54) دانشگاه آزاد اسلامی واحد باراجین قزوین

55) دانشگاه علوم پزشکی قزوین

56) دانشگاه پیام نور قزوین

57) دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان 58

) دانشگاه دولتی قم

59) دانشگاه آزاد اسلامی قم

60) دانشگاه صنعتی قم

61) دانشگاه پیام نور قم

62) دانشگاه دولتی کردستان

63) دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

64) دانشگاه علوم پزشکی سنندج

65) دانشگاه پیام نور سنندج

66) دانشگاه شهید باهنر کرمان

67) آزاد اسلامی کرمان

68) علوم پزشکی کرمان

69) دانشگاه ولیعصر رفسنجان

70) دانشگاه صنعتی سیرجام

71) دانشگاه دولتی یاسوج

72) دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

73) دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

74) دانشگاه پیام نور یاسوج

75) دانشگاه دولتی گیلان

76) دانشگاه آزاد اسلامی رشت

77) دانشگاه آزاد لاهیجان

78) دانشگاه پردیس فومن

79) دانشگاه دولتی لرستان

80) دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد

81) دانشگاه علوم پزشکی لرستان

82) دانشگاه پیام نور خرم آباد

83) دانشگاه آیت الله بروجردی

84) دانشگاه نوشیروانی بابل

85) دانشگاه کشاورزی ساری

86) دانشگاه علوم پزشکی ساری

87) دانشگاه مازندران بابلسر

88) دانشگاه دولتی اراک

89) دانشگاه آزاد اسلامی اراک

90) دانشگاه پیام نور اراک

91) دانشگاه علوم پزشکی اراک

92) دانشگاه دولتی تفرش

93) دانشگاه دولتی هرمزگان

94) دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان

95) دانشگاه پیام نور هرمزگان

96) دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس

97) دانشگاه دولتی بوعلی سینا

98) دانشگاه علوم پزشکی همدان

99) دانشگاه پیام نور همدان

100) دانشگاه آزاد اسلامی همدان

101) دانشگاه دولتی یزد 102

) دانشگاه آزاد اسلامی یزد

103) دانشگاه پیام نور یزد

104) دانشگاه علوم پزشکی یزد

    

 


:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: نصیحتنامه،رییس جمهور،بیش از 100 دانشگاه کشور،بسیج،دانشجویان،مذاکرات،هسته ای ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوحه مداحهای مشهور کشور در شب اول محرم 93
یک شنبه 4 آبان 1393 ساعت 17:23 | بازدید : 371 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان...دوستان با نوحه های شب اول محرم الحرام سال 1393 در خدمت شما هستیم و نوحه های مداحان مشهور کشورمون رو براتون قرار میدیم.....

محمود کریمی شب اول محرم 93

حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - محرم آمد و شد موسم عزای حسین (ع) (روضه) 15:10
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - بسم الله ای عین الیقین (زمینه) 4:18
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - روضه حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام 16:43
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - ای هلال خون دوباره سرزدی (واحد) 4:56
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - کار زهرا شده گریه ماه محرمه (زمینه) 9:29
حاج ابراهیم رحیمی - شب اول محرم 93 - الهادی - لحظه به لحظه دلم بی تو غم داره (واحد) 5:21
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - تو جان من هستی (شور و روضه) 13:35
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - الا نوحو الانوحو (تک) 6:31
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - گوش کن یکی داره روضه می خونه (واحد) 5:41
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - روضه و مناجات 6:01
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - ای هلال خون دوباره سر زدی (روضه) 9:51
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - سلام ای آقام (روضه) 8:41
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - شب اول رسیده (زمینه) 9:19
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - بسم الله ای عین الیفین (زمینه) 4:40
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - روضه 15:58
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - گوش کن یکی داره ناله می زنه (واحد) 5:33

 

عبد الرضا هلالی

 

حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - حی علی العزا، حی علی البکا (زمینه زیبا) 12:43
حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - من لی غیرک، هر که ندارد کسی رو بغیرت (واحد سنگین) 7:44
حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - منم و شور سینه زنی دیوونگیم شده (شور زیبا) 2:23
حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - بی سبب نیست که از شام به عراق آمده ای (واحد) 3:41
حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - تو هر چه خوبی من بدم حسین (شور جدید) 1:28
حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - گرفته بوی تو را پیکرم، تمام تنم (مناجات) 5:33

 

حسن خلج

حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - حی علی خیر العمل حسین نوح ائمه گفت نوحوا علی الحسین (زمینه زیبا) 12:05
حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - همیشه مادرم قبل از خودم دنبال کارم (روضه) 9:39
حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - عجب رسم خوشی داریم ما ایرانیان (روضه) 6:57
حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - محرم اومد و دلارو غم گرفت دوباره (واحد) 11:21
حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - آمده ماه محرم فاطمه صاحب عزاست (دودمه) 8:15
حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - بیا و بشین مرد خانه نشین کنارم (واحد زیبا) 6:44

 

مهدی میرداماد

سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - عاشق گرفته باز قنوت دعا بیا (مناجات امام زمان) 4:10
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - سلام ای دو عالم به عشقت اسیر (نوحه) 11:39
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - یا ساکن کربلا یا وارث الانبیاء (زمینه زیبا) 4:26
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - روضه حضرت مسلم ابن عقیل علیه السلام (روضه) 17:35
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - محرم اومده دلا رو غم گرفت (واحد زیبا) 4:18
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - همه دار و ندار من فدای حضرت ارباب (سه ضرب) 3:02
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - شب اول عزا بیاید سینه زنا همگی با شهدا بریم کربلا (واحد) 4:38
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - خیمه و پرچم نوحه و ماتم (همخوانی) 2:51
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - کعبه ی دل شده شش گوشه تو (شور زیبا) 2:33
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - غریب حسین غریب حسین غریب (شور) 2:44

 

مهدی سلحشور

حاج مهدی سلحشور - شب اول محرم 93 - روضه حضرت مسلم ابن عقیل علیه السلام (روضه) 21:42
حاج مهدی سلحشور - شب اول محرم 93 - ای همه خلق جهان شاهد یکتایی تو (واحد) 1:57
حاج مهدی سلحشور - شب اول محرم 93 - ماه اشک و عزا اومده یاحسین (نوحه) 13:18
حاج مهدی سلحشور - شب اول محرم 93 - این سو حسین است و عشق و پرچم دین (شور پایانی) 7:08
حاج مهدی سلحشور - شب اول محرم 93 - شدم تنها میان لشکر جفا (شور زیبا) 5:07

حسین سیب سرخی

حاج حسین سیب سرخی - شب اول محرم 93 - روضه حضرت مسلم علیه السلام 15:23
حاج حسین سیب سرخی - شب اول محرم 93 - حب الحسین وصیله الشهداء (شعر خوانی) 7:04
حاج حسین سیب سرخی - شب اول محرم 93 - برا تو نگرانم آقا بخدا پشیمونم آقا (زمینه جدید) 1:49
حاج حسین سیب سرخی - شب اول محرم 93 - پایین پات سر بگذارم توهم بیا ( شور ) 2:38
حاج حسین سیب سرخی - شب اول محرم 93 - میگیرم دوباره رخصت از فاطمه برا زیارتم (شور جدید) 1:30

 

سعید حدادیان

حاج سعید حدادیان - شب اول محرم 93 - روضه حضرت مسلم ابن عقیل علیه السلام (روضه) 12:37
حاج سعید حدادیان - شب اول محرم 93 - افق دوبراه به یاد حسین جامه دریده (روضه) 16:38
کربلایی حسین حدادیان - شب اول محرم 93 - اسمتو برام پره پرواز شد دفتر نوکری ما (زمینه زیبا) 14:19
حاج سعید حدادیان - شب اول محرم 93 - سلام علی مسلم عقیل که در یاری دین حق (واحد) 5:54
حاج سعید حدادیان - شب اول محرم 93 - می دونی این دهه همیشه برام مثل خواب و خیاله (واحد سنگین) 6:08
کربلایی حسین حدادیان - شب اول محرم 93 - هر جای این دنیا به یادتم مخصوصا این روزا (شور زیبا) 10:08

محمد رضا طاهری

حاج محمدرضا طاهری - شب اول محرم 93 - من که سردار کوفه ام حالا سربار کوفه ام ( نوحه) 13:44
حاج محمدرضا طاهری - شب اول محرم 93 - السلام علیک یا اباعبدالله ( زمینه زیبا) 15:28
حاج محمدرضا طاهری - شب اول محرم 93 - ماه غم است و میکشیم از سینه آه را (روضه) 27:21
حاج محمدرضا طاهری - شب اول محرم 93 - راه باز نمایید محرم آمد دم بگیرید (واحد سنگین) 5:41
حاج محمدرضا طاهری - شب اول محرم 93 - شور و دو دمه شب اول (شور و دو دمه) 9:50


:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , نوحه , مداحان , شب اول محرم 93 , محمود کریمی , حسین سیب سرخی , مهدی سلحشور , مهدی میرداماد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اسیدپاشی.....
شنبه 3 آبان 1393 ساعت 15:31 | بازدید : 295 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان....دوستان بحث اسیدپاشی تو جامعه امروز بحثی داغ شده و دشمنان این مرزو بوم اونو دست آویز فتنه انگیزی های خود کردند.همه میدونیم ک دشمن دلش برای ما نسوخته و مثل همیشه در پی دست یابی به فرصتیست تا ضربه دیگری به نظام و مردم وارد کنه و در این میان افرادی ناآگاهانه یا غرضورزانه در پی ایجاد این فرصت برای دشمن هستند. در تمام چهار گوشه این دنیا اتفاقات زیادی میفته در سرزمین حقوق بشر ک دولتمردان اون حامیان حقوق بشر هستند (البته بشر و حقوق از نگاه خودشون) چند وقت پیش خبر دردناکی منتشر شد مبنی بر اعدام ناجوانمردانه یک متهم به این صورت ک مواد سمی شیمیایی ب بدن او وارد کردند ک بعد از 38 دقیق بیشتر یا کمتر به شکل وحشتناکی جون داد...این خبر حاکی از آن بود ک قبل از این که متهم بمیره جسدش شروع کرده بود به متعفن و متلاشی شدن به نحوی ک بعد از مرگش افرادی ک میبایست جسد او را حمل کنند از حمل جسد بی نهایت متعفن و بدبو خود داری کردند...حالا چ شده ک اینها و کسانی ک سنگ اینها را به سینه میزنند در پی اسید پاشی در جامعه افتاده اند؟!؟! همینهایی ک چند وقت پیش پسر نوجوانی ک با تفنگ اسبابازی اش مشغول بازی بود به دست پلیسشون کشته میشه....حالا افرادی آگاهانه یا ناآگاهانه در واتس اپ و لاین و فیسبوک و توییترو...چپو راست پستو کامنت میگذارنو به این فتنه انگیزی ها دامن میزنند.....انگار کسی نیست ب اینها بگوید(یا شیاد هم گوش شناوایی ندارند ک بفهمند) ک  این پیامها این حرفا هیزمیست ک بر اتش فتنه دشمن میریزند...داعش را با اسیدپاشی مقایسه کنندو بگن اسیاشی و داعش مثل همه...داعشی ک ب ریزو درشت خردو کلان پیرو جوان دخترو پسر زنو مرد شیعه و غیر شیعه رحم نمیکنه...تجاوز میکنه.(حتی ب محارمشون مثل خواهر مادر...) سر میبره انگار ک قربانی ذبح میکنه.... تیر خلاص میزنه  جلو چشم بچه سر از تن پدر و مادر و جلو چشم پدر و مادر سر از تن فرزند جدا میکنه...کمی در اینترنت گشتی بزنید تا از شاهکارهای داعشی ها باخبر بشید.... و حالا تو جامعه اسید پاشی با اینها مقایسه و تشبیه میشه....داعشی ک خود بعضی ها علم کرندن تا مسلمانان از هم پاشیده بشه و ترسو اسلام هراسی رو گسترش بندند....انگار باور ندارند تو دنیا کلی جرمو جنایت اتفاق میفته ک اسیدپاشی پیشش بچه بازیه(میشه حدس هم زد بیشترش کار کیه). با نزدیک شدن به ماه عزیز محرم ک ماه پیروزی خون بر شمشیره این اتفاقات میفته...کمی دو دوتا چهار تا میشه حدس زد این کار انجام شده تا مردم از ترس در مراسم شهادت سید و سالار شهیدنان و یاران با وفایش حاضر نشوند و مجلس امام حسین ع را کمرنگو کمرنگتر کنند....اما به اینها میگم ک: سخت در اشتباهید.... مردم ایران همونطور ک بمبهای شیمیایی زمان جنگ نتونست مردم رو از ارزشهاشون دور کنه  حالام ب این مردم به مراسم سرور و سالار شهیدان میان...پررنگتر و پر شکوه تر از همیشه...تا چشمتون دراد و کور ش به امید  خدا.....



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: اسید پاشی،دشمن،داعش،فتنه انگیزی،دشمن،حامیان حقوق بشر،ناآگاهانه،غرشورزانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0