عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
روزم(روز دانشجو)مبارک و گرامی باد
یک شنبه 16 آذر 1393 ساعت 9:44 | بازدید : 1123 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام بر دوستان گل منگولی.....دوستان عزیز روزم ک مبارک...بعضی ها هم این افتخار رو دارن ک روز من و روز اونا یکی باشه پس ب اونا 2 تا تبریک میگم یکی بخاطر روز دانشجو و دومی برا این ک روزشون با روز من یکیه....برید حالشو ببریدو واسه بچه محلاتون تعریف کنید......دوستان مطلب زیر از خبرگزاری دانشحو گرفته شده ک بالای خود متن توضیحات لازم توسط خود سایت داده شده....

 

تعدادي از چهره‌هاي سياسي و فرهنگي كشور كه در بيست‌و‌يكمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها حضور يافتند در بازديد از غرفه خبرگزاري دانشجو، جمله "دانشجو يعني..." را تكميل كردند که خبرگزاری دانشجو قصد دارد به مناسبت روز دانشجو آن را منتشر کند. متن این دست‌نوشته‌ها را به همراه تصاویرشان در زیر ملاحظه می‌کنید.

 

مجتبي رحماندوست؛ نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي:

دانشجو يعني تراكم خواسته هاي به حقّ ملّت و مظهر تلاش علمي و پژوهشي در عين حال تجلّي اعتراض به آنچه نبايد باشد. من از دانشگاه هاي غير سياسي كشور خودمان بسيار شگفت زده ام. اين گونه دانشجوياني كه بسيار ملايم و نرم از كنار ناهنجاري هاي جامعه مسئولان مي گذرند و حتّي زبان به اعتراض نمي گشايند به چه دردي مي خورند؟ لطفاً از دوران دانشجويي خودم نپرسيد كه از مصاديق حرف و نظريه خودم نبوده ام. شما حرف را ببينيد و نقد كنيد نه بنده قاصر و مقصر را.

 

 

 

كيومرث هاشمي:

دانشجو يعني پرسشگر، و بايستي به اين نوع نگاه احترام گذاشت. پرسشگري باعث رشد جامعه مي شود و مديران ورزش كشور بايستي از نوع نگاه اينچنيني استقبال نمايند. بنده همواره اين نوع نگاه را يك فرصت تلقي نموده ام و به آن احترام مي گذارم. براي همه شما آرزوي موفقيت و سلامتي دارم.

 

 

 

جواد منصوري:

دانشجو يعني كسي كه با تمام وجود خود را آماده مي كند تا براي مردمش و دينش بسوزد و بسازد. دانشجو يعني كسي كه حداكثر بهره گيري را براي مقابله با دشمن در درازمدّت مي كند. دانشجو يعني كسي كه خود را براي يك عمر زندگي باتقوا و پاكدامني تربيت مي كند. دانشجو يعني كسي كه خود را امانت دار همه كساني مي داند كه براي زحمت كشيده و مي كشند.

 

 

 

محمدحسين قديري ابيانه:

دانشجو يعني بخشي از "راه حل" و نه بخشي از "صورت مسئله". دانشجويي كه خود را بخشي از صورت مسئله بداند منتظر است كه به او امكانات بدهند و برايش شغل ايجاد كنند تا او به سر كار برود. چنين دانشجويي بجاي تلاش براي كسب علم به دنبال پاس كردن امتحانات است. امّا دانشجويي كه خود را بخشي از راه حل بداند، خوب درس مي خواند، به دنبال ايجاد اشتغال و نه پيداكردن كار است، نه فقط براي خود بلكه براي سايرين نيز.

چنين دانشجويي به دنبال كمك به حلّ مشكلات كشور است و شخصيتي تأثيرگزار خواهد داشت. احساس خودكم بيني نسبت به غربي ها نمي كند و بازي سياست بازان را نمي خورد.

 

 

 

 

دكتر عليرضا جزيني؛ قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر:

دانشجو يعني عشق

بنده توفيق تلمذ و تدريس را داشته و دارم لذا به اين فرايند عشق ورزيده ام. لذا وقتي گزارش وابستگي برخي دانشجويان را ملاحظه مي كنم بايد بگويم كه عشق در حال سوختن است.

لذا ما بر اين باوريم كه با آموزش هاي پيشگيرانه بايد عشق را محفوظ داشت و به آن افتخار كرد.

لذا وابستگي به مواد مخدر را با مباني پيشگيرانه دنبال كرد.

 

 

سرتيپ خلبان بيرانوند:

رسالت دانشجو در كشور جمهوري اسلامي، ايجاد زمينه ها و بسترهايي است كه مسئولين كشور را به اعتمادي برساند تا در پيشرفت كشور چشم به منابع خارجي نداشته باشد و با استعدادي كه در طول تاريخ از جوان ايراني وجود داشته اين اعتماد افزون شده و بنده اعتقاد دارم اين كشور عزيز مي تواند ام القراي كشورهاي اسلامي در زمينه توليد دانش باشد. دانشجوي شيعه بايد تيزبين، آينده نگر، پرتلاش، خستگي ناپذير باشد و اميد است كه اين خبرگزاري در اين زمينه بتواند بهترين الگوي دانشجوي مسلمان را به دنيا عرضه نمايد.

 

 

 

 سيّدجواد قوام شهيدي؛ دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از كشور:

در بازديد از نمايشگاه طيّ روز جاري غرفه خبرگزاري دانشجو را بسيار فعال و علاقه مند به فعاليت هاي دانشجويي ديدم. آنچه موجب اميد اينجانب است اين است كه دانشجويان عزيز بخصوص در خارج كشور از تمام آموخته هاي خود در جهت ارتقاء سطح كيفي و كمي جامعه خودشان بهره گرفته و دين خود را نسبت به هموطنان ادا نمايند و نماينده مفيدي باشند از كشور در ميان ملّت هاي ديگر و موجبات سربلندي و افتخار جمهوري اسلامي ايران در پهنه جهاني باشند كما اينكه هرازچندگاهي اخباري شوك آور از افتخارات و قرارگرفتن ايرانيان در عرصه هاي علمي، اقتصادي و اجتماعي مي شنويم كه بسيار موجب غرور و سرافرازي مردم ايران مي گردد.

 

 

اشرف بروجردي:

دوست عزيزي كه از من خواسته تا درباره اين سؤال كه دانشجو يعني چه پاسخ بگويم، اين را خواهم گفت: دانشجو يعني آن كسي كه داشته هايش را در حقيقت و واقعيت جامعه جستجو مي كند، دانشجو يعني آن كسي كه به انديشه واقعي مي خواهد برسد و هر پاسخي او را قانع نمي كند. دانشجو يعني آن كسي كه انديشه را به متن جامعه مي برد تا جامعه را متحول نمايد. پيروز و موفق باشيد.

 

 

 

 

 

سيّد شريف حسيني؛ نماينده مردم اهواز، حمیدیه و بخش باوی:

دانشجو يعني پرسشگر و اين از شاخصه هاي خبرگزاري دانشجو مي باشد. صداقت همراه هميشگي تان باشد.

 

 

 

احمد سالك:

بر اساس مجموعه ارزش هاي ديني و اخلاقي و حضور در اردوگاه ولايت حضرت امام خامنه اي مدضله العالي، دانشجويان يعني لشكريان الهي كه با بصيرت و آگاهي و علم هستند.

 

 

 

 

"دكتر محمّدجلال عباسي؛ رئیس موسسه مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت كشور:

دانشجو يعني ذهن پژوهشگر و خلاق

 

 

 

 

حسين سبحاني نيا؛ نماينده نيشابور و عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي:

دانشجو يعني تلاش و جديّت براي كسب علم و دانش.

 

 

 

ابراهيم انصاريان:

دانشجو تمام شور،عشق، تلاش، ايمان و رفتن به سوي آينده روشن، دانشجو بايد خود را با اعتماد و عمل به اسلام همراه سازد تا بتواند آينده سالمي براي كشور بوجود آورد.

 

 

دكتر ديناروند؛ معاون وزير بهداشت:

براي من كه دانشجو بوده ام مي توانم بگويم بهترين دوران عمرم را در دوره دانشجويي تجربه كرده ام. دانشجو يعني زندگي در جستجوي علم براي بهتر شدن جامعه.

 

 

 

 

 

مهدي تاج:

واژه دانشجو يعني تعليم و تربيت و توسعه فكري. از شما متشكرم.

 

 

 

 

 

عليرضا دبير:

اميدوارم در مكتب اهل بيت(ع) هميشه دانشجو باشيم. ان شاء الله

 

 

حجّت الاسلام بهمن شريف زاده:

دانشجو يعني جوياي دانش و جوياي دانش يعني پرسشگر و بي باك و انقلابي در مطالبه و پرسش و پرسشگر، يعني آزادانديش؛ يعني كسي كه نه خود را سانسور مي كند نه ديگران را، بلكه حرّ و آزاده است در حيات فكري خويش كه اصل حيات آدمي است كه :

اي برادر تو همان انديشه اي            مابقي تو استخوان و ريشه اي

 

 

 

 

 

حجّت الاسلام عبدالمقیم ناصحی عضو شورای شهر تهران:

دانشجو يعني پركار، پرانرژي، آينده ساز، مؤمن و ولايتمدار

 

 

 

عباسعلي كدخدايي؛ عضو حقوقدان شوراي نگهبان:

دانشجو يعني انسان هدف دار، پرتلاش و جستجو گر با رعايت ارزش ها

 

 

 

روح الله سهرابي؛ كارگردان:

دانشجو به نظر بنده يعني مطالبه گر بودن، رصد كردن، افزودن به اطلاعات صحيح و مهمّ خود و دانشجو در يك كلام تلاش براي آگاه و آگاه تر شدن.

 

 

 

 

دكتر سيّداحمد موسوي؛ دبيركلّ جمعيّت هلال احمر:

توفيق بازديد از غرفه دانشجو مايه مباهات و افتخار حقير مي باشد. دانشجو يعني هويت

اطلبوا العلم من المهد الی اللحد. همه ما همواره بايد دانشجو باشيم. يادگيري اساس زندگي ما است و اميدواريم بتوانيم فرهنگ يادگيري و دانشجويي را بسط بدهيم و همواره بياموزيم و آموختن يعني بدست گرفتن چراغ روشنايي فردا. هرچه يادگيري و آموختن بيشتر و عمقي تر يعني نور ما را پرفروغ تر.

 

 

 

حميدرضا حاجي بابايي:

دانشجو يعني يك دنيا شور و شوق و عقلانيت براي دفاع از ارزش هاي نظام.

از اين كه در خبرگزاري دانشجو حضور يافتم بسيار مسرورم.

 

 

 

 

 

رجبعلي خسروآبادي؛ مديركلّ ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران:

دانشجو يعني انسان واقعي و در مسير كمال. چون تفاوت بين انسان و ديگر مخلوقات در توانايي اين كسب دانش و بهره گيري از آن است.

از لطف و عنايت دوستان در خبرگزاري دانشجو براي حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سپاسگزارم. اميدوارم توفيق همراهتان مداوم باشد.

 

 

 

سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا:

دانشجو يعني تلاش، يعني جدّ، يعني جهد و كوشش خستگي ناپذير، يعني تضمين آينده مملكت، يعني نخبه پروري.............

تشكر مي كنم از زحمات عزيزانم در خبرگزاري دانشجو، توصيه من به اين ............... رعايت اخلاق حرفه اي در پوشش اخبار همراه نمودن دقّت و سرعت در انتشار اخبار

 

 

 

بهروز نعمتي؛ سخنگوي هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي:

در مورد دانشجو در يك كلام بايد گفت نقّاد

 

 

 

 

حجّت الاسلام سيّد محمّدرضا ميرتاج الديني:

دانشجو يعني طالب علم، دانشجو يعني دنبال حقيقت رفتن و بودن، دانشجو يكي از دو راهي  كه مولي اميرالمؤمنين فرموده اند يا بايد عالم و دانشمند بود و يا بايد متعلم و دانشجو بود. و دانشجويي تا پايان عمر ادامه دارد.

 

 

 

محسن شريف زاده؛ مدير شبكه فرهنگ راديو:

دانشجو يعني كسي كه براي تحصيل علم به صرف مطالعه و بخاطرسپردن مشتي محفوظات بسنده نمي كند، بلكه مي كوشد با توليد علم و تحقيق و جستن، بر داشته هاي جهان علم بيافزايد. چه نيكو است كلام گهربار پيامبر عظيم الشأن(ص) كه فرمود:

زگهواره تا گور دانش بجو.

اميدوارم خبرگزاري دانشجو در تحقق اين معنا و گسترش رويكرد علم آموزي جامعه موفق باشد.

 

 

 

 

احمد دنيامالي؛ عضو شوراي شهر تهران:

دانشجو يعني عزيز مردم و آينده مردم

 

 

 

محمّد رويانيان:

دانش بجوي در هركجا، موفق باشيد دانشجو

 

 

 

دكتر مهدي كوچك زاده؛ نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي:

دانشجو در اوج انرژي و احساس، با عدالت طلبي و آزاديخواهي عقل مدارانه از ديگر اقشار جوان تميز داده مي شود. خدا كند دانشجويان ما، قدر و جايگاه و منزلت خويش را بدانند و...

 

 

 

 

حسين شيخ الاسلام:

دانشجو يعني قشر فعّال فكري كه سابقه تاريخي ملّت خود را خوب مي شناسد و بر اساس اين تمدن، فرهنگ مكتب آينده ملت اش را برنامه ريزي مي نمايد.

 

 

 

 

محمّدحسين رجبي دواني؛ محقق و پژوهشگر تاريخ:

دانشجو يعني جوينده حقيقت، جوينده سعادت، جوينده دانشي كه سعادت و رستگاري را به ارمغان آورد. دانشجوي حقيقي در پي جويندگي خود به اهل بيت عصمت و طهارت رهنمون خواهد شد.

 

 

 

علي اكبر محزون؛ مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال كشور:

دانشجو يعني تأسي از مولاي متقيان حضرت علي(ع) كه همواره مدينه العلم بودند و امام باقر عليه السلام كه شكافنده علم.

براي اين خبرگزاري پرتلاش كه به نام مبارك دانشجو مزين گرديده، همواره آرزوي توفيق روزافزون دارم.

 

 

 

 

سردار سيّدصادق ناوندي؛ رئيس سازمان بسيج كارمندان:

دانشجو مظهر سؤال و پرسش است و اگر در مسير درست و منطقي قرار گيرد براي جامعه مي تواند بسيار مفيد و مؤثر باشد و اين روح پرسشگر اوست كه او و جامعه را تعالي مي بخشد و وظيفه خطير و سنگيني بر دوش دانشجوي مؤمن و متدين است تا در اين شرايط حساس بتواند دين خود را به انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري مدظله العالي به منصه ظهور برساند.

 

 

 

مصطفي كواكبيان؛ دبيركلّ حزب مردمسالاري:

دانشجو يعني آموزنده اي كه هيچگاه از مردم و جامعه و مطالبات آنان جدا نيست و در عين حال، بالاترين درجات علمي را طي مي كند.

 

 

 

 

رحمت الله حافظي؛ عضو شوراي شهر تهران:

فردي علاقه مند به پيشرفت و تعالي كشور، بدون ملاحظات حاشيه اي، خستگي ناپذير و بدون توقع، نهايتاً اميد آينده كشور.

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: روز دانشجو،خبرگزاری دانشجو،روزم مبارک،تبریک،گرامی،بچه محل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود مستند وهابیت با لینک مستقیم
پنج شنبه 13 آذر 1393 ساعت 9:50 | بازدید : 484 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان.... دوستان مستند وهابیت رو دانلود کنید و ببینید....مستندی ک از زبان برادران اهل سنت و کمتر ار شعه نظراتشون رو اعلام کردند و اطلاعات سودمندی در اختیارمون قرار میدند....ضمنا نگاهی هم به تاریخچه این فرقه گمراه و البته آل سعود هم داره....این مستند رو نگاه کنید و ببینید ک چطور ب اسم دین تیشه ب ریشه دین میزنند و برای دشمنان اسلام و سوءاستفاده گران دونه میپاشند.....

دانلود

قسمت اول

قسمت دوم

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود مستند دوبله فارسی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود،با لینک مستفیم،وهابیت،برادران اهل سنت،شیعه،نظر،دانلود،دانلود با لینک مستقیم،مستند وهابید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود شعرخوانی دختر 8ساله در باره حجاب با لینک مستقیم
چهار شنبه 12 آذر 1393 ساعت 9:52 | بازدید : 844 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان....دوستان این کلیپ زیبا رو ک شعرخوانی یک دختر باحال 8ساله است رو دانلود کنید و ببینید....شعری ک تو برنامه شعر خوانی تلوزیون خونده شد....تو این شعر زیبا چقد قشنگ یک دختر ایرانی نباجبت ایرانی اسلامیش رو نشون میده و تماما ملامتگر مردانو زنانی هستند ک نجابتشون رو ب حراج میگذارن...و البته شنیدن این شعر قشنگ از دختر 8ساله ایرانی نوید این رو میده ک هنوز غیرتو انسانیت تو مردم ما باقیست و هنوز هم نانجیبها در اقلیتند....دانلود کنید و مثل من لذت ببرید.....

 

 

دانلود



:: موضوعات مرتبط: دانلود مستند ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: شعرخوانی،دختر 8ساله،دانلود،با لینک مستقیم،حجاب،نچیب،نانجیب،دانلود،تلوزیون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تصاویری عجیب از شیطان پرستان
سه شنبه 11 آذر 1393 ساعت 22:12 | بازدید : 342 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )
سلام دوستان.دوستان ب عکسهای زیر نگاهی بندازید و تصاویری عجیب از شیطون پسرتا رو ببینید....آیینی ک تو کشورهای اروپایی رواج پیدا کرده ک همینم باعث شده جرایم این افراد بالا و بالاتر بره و شرایط سختترو سختتر شده.افرادی ک پیروی این آیین هستند کارای عچیبو غریب زیادی انجام میدند ک این یکی از کمترین کاراشونه....نمیدونم چ بگم....خدا عاقبتمونو ب خیر کنه.....آمین....
 
 


:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: شیطان پرستی , تصاویر , عجیب , عکس , شیطان پرستان , شیطان پرستی , پهره شیطان پرستان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود با لینک مستقیم مستند نابودی تل آویو در 7دقیقه
یک شنبه 9 آذر 1393 ساعت 21:34 | بازدید : 378 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

 

سلام دوستان...اسراییل جون عزیزم دوران اقتدارت ب سر رسیده....خودتو ناراحت نکن عزیزم دنیاس دگ...همیشه ظالما ضعیف میشن...تو اولیش نبودی و قطعا آخریش هم نیستی......! کاش نگاهی ب تاریخ جهان مینداختی و میدیدی بر سر ضالمان جهان چ بلایی اومده...بیخود نیس بزرگ دین میفرماید شاید حکومتی با کفر باقی باشه با با ظلم ن.... حالا هم دوران قدرتنماییت ب پایان رسیده عزیزم....نمیدونی چرا؟؟؟من بهت میگم...چون فرزندان دلیر وطنم میتونن مدت کمتر از7دقیقه با خاک یکیت کنن....انگار از اول هم نبودی....پس انقد پر ب پر ما نده ک پر پرت میکنیم.....از ما گفتند بود....

http://roshangari.ir/files/videos/org/3520/1393/08//2229180130518.mp4



:: موضوعات مرتبط: دانلود مستند ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , نابیودی تل آویو در 7دقیقه , قدرت ایران , توان نظامی ایران , اسراییل , ترس , منطقه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نصیحت دانشجویان بیش از 100 دانشگاه کشور ب رییس جمهور
یک شنبه 18 آبان 1393 ساعت 17:36 | بازدید : 300 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان...اجرتون با سید الشهدا ع. نصیحت نامه بیش از 100 دانشگاه کشور به رییس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران رو بخونید و ببینید ک دانشجویان این مملکت بیدارند هشیارند...به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ک گلگون از خون شهیدانو فرزندان این آب و خاکه میگم مراقب حریمهای نظام باشید...خط قرمزی ک دور نظام هست خون شهداست و باید پاسدار خونشون باشید...هشیار باشید ک کوتاهی شما رو برنمیتابیم...

 

 

متن کامل این نصیحت نامه به شرح ذیل است:

 

نصیحت نامه 104 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور

 

خطاب به ریاست محترم جمهور

 

« وَ أَمَّا حَقِّی عَلَیْکُمْ فَالْوَفَاءُ بِالْبَیْعَةِ وَ اَلنَّصِیحَةُ فِی اَلْمَشْهَدِ وَ اَلْمَغِیبِ» حق من بر شما آن است که در آشکار و پنهان مرا نصیحت کرده و خیرخواهم باشید. ( نهج البلاغه ، خطبه34 )

 

جناب آقای رئیس جمهور

 

سلام علیکم

 

همانطور که مستحضرید انقلاب اسلامی با تجربه های گران سنگی چون تحریم تنباکو ، نهضت مشروطه و جنبش 15 خرداد 42 تاانقلاب 57 به رهبری حضرت امام (ره) و با هزینه های زیادی چون شهادت هزاران نفر از بهترین جوانان این مرزو بوم در فضای استکباری شرق و غرب محقق گردید، فضایی که پس از دو جنگ خانمان سوز جهانی وبا تلفات انسانی بیش از 50 میلیون انسان بی گناه و تقسیم غنائم بین کشورهای فاتح این دو جنگ ایجاد گردید و با نظم مبتنی بر زور همین کشورهاشکل یافت؛ انقلابی که با هدف حاکمیت اسلام ناب محمدی و زمینه سازی برای جهانی شدن آن که متضمن سعادت دنیوی و اخروی بشر بود به ثمر نشست.

 

بی شک طلیعه فجر انقلاب مورد رضایت قدرتهای استکباری نبود و همین امر موجبات تحمیل جنگ 8 ساله را به مردم استقلال طلب و اسلام خواه فراهم نمود و دو قطب استکباری آن زمان را به همراه ایادی مزدورشان در منطقه علیه این نهال نوپا متحد نمود. مردم بویژه جوانان انقلاب، این بار در دفاع مقدس در مقابل ظلم و زورگویی های نظام سلطه از هیچ مجاهدتی تا اهداء جان دریغ نورزیدند تا دشمن غدار نتواند بر وجبی از خاک پاک ایران اسلامی استیلاء یابد و این نهال نوپا ریشه دوانید و تنومند و تنومندتر شد و امروز با توجه به واقعیت های موجود و برخلاف فضاسازی های تبلیغاتی دشمن و حتی به اذعان کارشناسان غربی در قله وموقعیت پیشرفت وبه تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دردوران بدرو خیبر قرار دارد.

 

از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی که گفتمان های شرقی و غربی را کنار زد و اداره جامعه و حکومت را بر مبنای دین مبین اسلام پایه ریزی نمود . تهدید ، تحریم و حتی تطمیع از سوی دشمن برای کنار گذاشتن و دست کشیدن از محتوای ناب اسلامی انقلاب ، نه صرفاً ظاهر آن همواره برقرار بوده است. واین انقلاب در همه برهه ها با اتکال به خداوند و پشتیبانی مردم ، بیش از سه دهه از حیات خود، اهدافش را علیرغم فراز و نشیب ها و موانع ایجاد شده توسط دنیای استکبار ، مقتدرانه ادامه داده است.

 

یکی از دشمنی های دشمن در راستای نقض استقلال و دخالت در امور داخلی ایران که بیش از یک دهه است که آن را دنبال می کند بهانه تراشی در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان است. موضوعی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «مسئله هسته ای هم نباشد یک بهانه ی دیگری می آورند، مسئله ی حقوق بشر هست، مسئله ی حقوق زنان هست، مسائل گوناگون را می سازند.».( 16/04/93- در دیدار مسئولان نظام )

 

جناب آقای روحانی؛ چندی است زمزمه هایی مبنی بر عبور تیم مذاکره کننده هسته ای از خطوط قرمز مذاکرات به گوش می رسد هر چند ما مسئولین بسیج دانشجویی بیش از 100 دانشگاه جریان ساز کشور به این شنیده ها استناد نمی نمائیم اما از باب یادآوری در این راستا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند : « مذاکرات ایرادی ندارد اما لازم است ملت بیدار باشد » (بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۳۹۲/۸/۱۲) و به عنوان بخشی از قشر بیدار ملت بزرگ ایران اسلامی لازم است نکاتی را در قالب نصیحت که از حقوق شهروندان نسبت به حاکمان در اسلام است به عرض برسانیم : اگر در پی حل مسئله هسته ای به هر قیمت ممکن هستید؛ بدانید که قبل از مسئله هسته ای هم، این دشمنی ها ، مخالفت ها از ابتدای انقلاب بوده است و خوی استکباری اینگونه است که اگر قدمی عقب بنشینید قدم ها به جلو خواهند آمد و خواسته های ناحق استکبار به همراه تحقیر نمودن سایر ملت ها جزء لاینفک رفتار این غده سرطانی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) : «معلوم شد با عقب نشینی ، با تعلیق غنی سازی ، با عقب افتادن کار، با تعطیل کردن بسیاری از کارها مشکل حل نمی شود .طرف مقابل دنبال مطلب دیگری است». (بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۳۹۲/۸/۱۲) « مسئله اصلی ، حراست مقتدرانه نظام اسلامی از ثروت عظیم نفت و گاز در این کشور است» و «آن کسانی که خیال می کنند اگر مسئله انرژی هسته ای را حل کردیم ، مشکلات حل خواهد شد، خطا می کنند. مسئله ، مسئله ی فشار است . می خواهند یک ملت را به زانو در بیاورند ؛ می خواهند انقلاب را زمین بزنند.» ( در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱ ) اگر نگران اداره کشور و فشارهای دشمن هستید؛ تکیه بر ظرفیت درون زا و اقتصاد مقاومتی راهکار کارآمدی است که معظم له بارها به آن اشاره نموده اند، نه اینکه بر فرض به جای حل مسئله، صورت مسئله را پاک نموده و بنزین وارداتی را جاگزین به زعم برخی، بنزین آلوده ی داخلی نمایید.

 

تحریم ها را بایستی با مجاهدت در اجرای اقتصاد مقاومتی خنثی کرد. اگر واهمه عدم اقبال عمومی در انتخابات را دارید بدانید با اتکال به خداوند و اعتماد به مردم است که می توانید از بن بست های مختلف اقتصادی ، سیاسی و ... خارج شوید نه اعتماد به شیطان بزرگ که خداوند می فرماید : « يَعِدُهُمْ وَ يُمَنِّيهِمْ وَ ما يَعِدُهُمُ الشَّيْطانُ إِلاَّ غُرُوراً ». {(آرى) شيطان به آنان وعده مى‏دهد و ايشان را در آرزوها مى‏افكند و جز فريب به آنان وعده نمى‏دهد . (سوره النساء، آیه120 )} فریب وعده ها را نباید خورد و از سویی از تهدیدهای آنان هم نباید ترسید و باز خداوند متعال در این مورد می فرماید :« الشَّيْطَانُ يَعِدُكُمُ الْفَقْرَ ». {شيطان شما را وعده فقر و تهي دستي مي دهد. (سوره بقره آيه 268)} برای تحلیل مسائل به عقلانیت و روش شناسی غربی که به عوامل محسوس و صرفاً مادی محدود است متوقف نشوید و مانند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و قبل از ایشان ائمه اطهار(ع) سنتهای الهی را نادیده نگیرید که ملت مسلمان ایران بارها و بارها هم در پیروزی انقلاب و هم در دفاع مقدس و هم پس از آن وجوه عینی این سنت ها را به وضوح دیده و تجربه نموده اند که « اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم » { اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد اگر خدا را يارى كنيد ياريتان مى‏كند و گامهايتان را استوار مى‏دارد. (سوره: محمد، آیه:7) } امروز که باز به فرموده رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام . به عنوان یک حکومت ، به عنوان یک مجموعه ی سیاسی با سی سال قبل ، از نظر استحکام، قابل مقایسه نیست. ( بیانات در دیدار مسئولان نظام - 16/04/1393) بدانید اگر دنیا زده نباشیم و ایمان را سر لوحه فکر ، برنامه و اقدام قرار دهیم دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

 

برای دچار نشدن به اشتباه محاسباتی خارج از گفتمان غرب تفکر نمائید که لازمه آن به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ، اعتماد به خدا و سنن آفرینش، بی اعتمادی به دشمن و شناخت او ،اعتماد به مردم ، ایمانها ، محبت ها و انگیزه های صادقانه ،اعتماد به صدق مردم و اعتماد به خود باوری و اینکه « ما می توانیم» است ( بیانات در دیدار مسئولان نظام - 16/04/1393) و اینها مولفه هایی است که از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز به فرموده ایشان مجموعه عناصر قوه ی عقلانی نظام اسلامی و پایه و حرکت او را شکل داده است و نباید تخطی از آن توسط این دولت خدای ناکرده صورت پذیرد. چراکه جمهوری اسلامی به تعبیر حضرت امام خامنه ای یعنی «استقلال ، آزادی ، پایبندی به ایران اسلامی ، حرکت در مسیر اسلام ، تن ندادن به تحمیلات دشمنان ، درست نقطه مقابل آن چیزی که آنها می خواهند» ( بیانات در دیدار مسئولان نظام - 16/04/1393) و اگر مغز افزار این نظام، غربی بیاندیشد ، غربی برنامه بریزد و غربی عمل کند در گفتمان آنها هضم و حل شده و این یعنی انحراف وشکست. پس مراقب برخی مشاوران خود که در این مانیفست تفکر می کنند باشید . چراکه در این مانیفست، قیام حضرت سید الشهداء(ع) هم کاری غیر عقلانی، احساسی و غیر مصلحت اندیشانه است .

 

در پایان ضمن تاکید بر توجه به مسائل بیان شده به دور از هر گونه عینیت و جناحی اندیشی و مبتنی بر سفارش دین مبین اسلام که نصیحت مردم به حاکمان را هدیه آنان به ایشان معرفی می نماید مواردی را در خصوص مذاکرات هسته ایی رایادآور می گردیم : 1- این مذاکرات فقط و فقط باید در مورد مسائل هسته ای باشد و لاغیر 2- تعداد سانتریفیوژها نباید کمتر از 190000 سو معادل 56000 دستگاه آن هم برای تولید سوخت یکساله نیروگاه 1000 مگاواتی اتمی بوشهر و تا زمان راه اندازی نیروگاه های جدید تا سقف 36000 مگاوات نیاز برق فعلی کشور،مورد پذیرش قرار گیرد. 3- پذیرش حق غنی سازی ایران به صورت رسمی و حقوقی توسط اعضای 1+5 4- تحقیق و توسعه فعالیت های صلح آمیز غنی سازی ایران باید استمرار داشته باشد. 5- تاسیسات فوردو ، آب سنگین اراک ونطنز با میزان غنای 5% باید حفظ شود. 6- همه تحریم های ناشی از فعالیت های هسته ای باید با توافق جامع به صورت یکجا برداشته شود. 7- تضمین تامین اورانیوم مورد نیاز با غنای 20% برای مصارف تحقیقاتی ودارویی کشور توسط طرف مذاکرات باید صورت پذیرد. 8- عدم پذیرش پروتکل الحاقی که نقض حاکمیت ملی است 9- تعهدات ،در چهارچوپ معاهده NPT ونه چیزی فراتر از آن باید انجام پذیرد. پرواضح است که موارد قید شده از مطالبات مؤکّد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و تخطی از این موارد یعنی خروج از خطوط قرمز که ان شاءا.. با تدبیر ، عقلانیت دینی و شجاعت و تکیه بر خداوند متعال و حمایت آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی، صورت نخواهد گرفت. ما مسئولین بسیج دانشجویی بیش از 100 دانشگاه کشور به نمایندگی از جمع کثیری از دانشجویان اعلام می داریم که عدم رعایت موارد مذکور از سوی دستگاه سیاست خارجی دولت را مساوی با عبور از خطوط قرمزمذاکرات تلقی نموده و در صورت عدم رعایت آنها در توافق جامع ، تعین تکلیف دولت رابر مبنای قانون اساسی از مجلس شورای اسلامی مصّرانه مطالبه خواهیم نمود. وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى 1

) دانشگاه دولتی تبریز

2) دانشگاه علوم پزشکی تبریز

3) دانشگاه آزاد اسلامی پیام نور

4) دانشگاه پیام نور تبریز

5) دانشگاه سهند تبریز

6) دانشگاه شهید مدنی

7) دانشگاه دولتی ارمیه

8) دانشگاه پیام نور ارومیه

9) دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

10) دانشگاه صتعتی ارومیه

11) دانشگاه محقق اردبیلی

12) دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

13) دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

14) دانشگاه پیام نور اردبیل

15) دانشگاه آزاد خلخال

16) دانشگاه پیام نور مشکین شهر

17) دانشگاه آزاد بیله سوار

18) دانشگاه آزاد پارس آباد

19) دانشگاه پیام نور گرمی

20)دانشگاه فردوسی مشهد

21) دانشگاه علوم پزشکی مشهد

22) دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

23) دانشگاه حکیم سبزه واری

24) دانشگاه دولتی بجنورد

25) دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

26) دانشگاه پیام نور بجنورد

27) دانشگاه غیر انتفاعی اشراق بجنورد

28) دانشگاه دولتی بیرجند

29) دانشگاه پیام نور بیرجند

30) دانشگاه صنعتی بیرجند

31) دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند

32) دانشگاه شهید چمران اهواز

33) دانشگاه علوم پزشکی اهواز

34) دانشگاه نفت اهواز

35) دانشگاه کشاورزی اهواز

36) دانشگاه مسولان بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد ورامین

37) دانشگاه آزاد شهر قدس

38) دانشگاه آزاد شهرری

39) دانشگاه پیام نور تهران جنوب

40) دانشگاه قرآن و حدیث

41) دانشگاه دولتی زنجان

42) دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

43) دانشگاه پیام نور زنجان

44) دانشگاه علوم پزشکی زنجان

45) دانشگاه دولتی سمنان

46) دانشگاه شاهرود

47) دانشگاه دامغان

48) دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار

49) دانشگاه دولتی س و ب

50) دانشگاه ملی زابل

51) دانشگاه ولایت ایرانشهر

52) دانشگاه دریانوردی چابهار

53) دانشگاه دولتی امام خمینی (ره)

54) دانشگاه آزاد اسلامی واحد باراجین قزوین

55) دانشگاه علوم پزشکی قزوین

56) دانشگاه پیام نور قزوین

57) دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان 58

) دانشگاه دولتی قم

59) دانشگاه آزاد اسلامی قم

60) دانشگاه صنعتی قم

61) دانشگاه پیام نور قم

62) دانشگاه دولتی کردستان

63) دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

64) دانشگاه علوم پزشکی سنندج

65) دانشگاه پیام نور سنندج

66) دانشگاه شهید باهنر کرمان

67) آزاد اسلامی کرمان

68) علوم پزشکی کرمان

69) دانشگاه ولیعصر رفسنجان

70) دانشگاه صنعتی سیرجام

71) دانشگاه دولتی یاسوج

72) دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

73) دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

74) دانشگاه پیام نور یاسوج

75) دانشگاه دولتی گیلان

76) دانشگاه آزاد اسلامی رشت

77) دانشگاه آزاد لاهیجان

78) دانشگاه پردیس فومن

79) دانشگاه دولتی لرستان

80) دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد

81) دانشگاه علوم پزشکی لرستان

82) دانشگاه پیام نور خرم آباد

83) دانشگاه آیت الله بروجردی

84) دانشگاه نوشیروانی بابل

85) دانشگاه کشاورزی ساری

86) دانشگاه علوم پزشکی ساری

87) دانشگاه مازندران بابلسر

88) دانشگاه دولتی اراک

89) دانشگاه آزاد اسلامی اراک

90) دانشگاه پیام نور اراک

91) دانشگاه علوم پزشکی اراک

92) دانشگاه دولتی تفرش

93) دانشگاه دولتی هرمزگان

94) دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان

95) دانشگاه پیام نور هرمزگان

96) دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس

97) دانشگاه دولتی بوعلی سینا

98) دانشگاه علوم پزشکی همدان

99) دانشگاه پیام نور همدان

100) دانشگاه آزاد اسلامی همدان

101) دانشگاه دولتی یزد 102

) دانشگاه آزاد اسلامی یزد

103) دانشگاه پیام نور یزد

104) دانشگاه علوم پزشکی یزد

    

 


:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: نصیحتنامه،رییس جمهور،بیش از 100 دانشگاه کشور،بسیج،دانشجویان،مذاکرات،هسته ای ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوحه مداحهای مشهور کشور در شب اول محرم 93
یک شنبه 4 آبان 1393 ساعت 17:23 | بازدید : 382 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان...دوستان با نوحه های شب اول محرم الحرام سال 1393 در خدمت شما هستیم و نوحه های مداحان مشهور کشورمون رو براتون قرار میدیم.....

محمود کریمی شب اول محرم 93

حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - محرم آمد و شد موسم عزای حسین (ع) (روضه) 15:10
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - بسم الله ای عین الیقین (زمینه) 4:18
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - روضه حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام 16:43
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - ای هلال خون دوباره سرزدی (واحد) 4:56
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - کار زهرا شده گریه ماه محرمه (زمینه) 9:29
حاج ابراهیم رحیمی - شب اول محرم 93 - الهادی - لحظه به لحظه دلم بی تو غم داره (واحد) 5:21
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - تو جان من هستی (شور و روضه) 13:35
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - الا نوحو الانوحو (تک) 6:31
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - گوش کن یکی داره روضه می خونه (واحد) 5:41
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - الهادی - روضه و مناجات 6:01
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - ای هلال خون دوباره سر زدی (روضه) 9:51
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - سلام ای آقام (روضه) 8:41
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - شب اول رسیده (زمینه) 9:19
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - بسم الله ای عین الیفین (زمینه) 4:40
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - روضه 15:58
حاج محمود کریمی - شب اول محرم 93 - چیذز - گوش کن یکی داره ناله می زنه (واحد) 5:33

 

عبد الرضا هلالی

 

حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - حی علی العزا، حی علی البکا (زمینه زیبا) 12:43
حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - من لی غیرک، هر که ندارد کسی رو بغیرت (واحد سنگین) 7:44
حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - منم و شور سینه زنی دیوونگیم شده (شور زیبا) 2:23
حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - بی سبب نیست که از شام به عراق آمده ای (واحد) 3:41
حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - تو هر چه خوبی من بدم حسین (شور جدید) 1:28
حاج عبدالرضا هلالی - شب اول محرم 93 - گرفته بوی تو را پیکرم، تمام تنم (مناجات) 5:33

 

حسن خلج

حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - حی علی خیر العمل حسین نوح ائمه گفت نوحوا علی الحسین (زمینه زیبا) 12:05
حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - همیشه مادرم قبل از خودم دنبال کارم (روضه) 9:39
حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - عجب رسم خوشی داریم ما ایرانیان (روضه) 6:57
حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - محرم اومد و دلارو غم گرفت دوباره (واحد) 11:21
حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - آمده ماه محرم فاطمه صاحب عزاست (دودمه) 8:15
حاج حسن خلج - شب اول محرم 93 - بیا و بشین مرد خانه نشین کنارم (واحد زیبا) 6:44

 

مهدی میرداماد

سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - عاشق گرفته باز قنوت دعا بیا (مناجات امام زمان) 4:10
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - سلام ای دو عالم به عشقت اسیر (نوحه) 11:39
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - یا ساکن کربلا یا وارث الانبیاء (زمینه زیبا) 4:26
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - روضه حضرت مسلم ابن عقیل علیه السلام (روضه) 17:35
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - محرم اومده دلا رو غم گرفت (واحد زیبا) 4:18
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - همه دار و ندار من فدای حضرت ارباب (سه ضرب) 3:02
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - شب اول عزا بیاید سینه زنا همگی با شهدا بریم کربلا (واحد) 4:38
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - خیمه و پرچم نوحه و ماتم (همخوانی) 2:51
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - کعبه ی دل شده شش گوشه تو (شور زیبا) 2:33
سید مهدی میر داماد - شب اول محرم 93 - غریب حسین غریب حسین غریب (شور) 2:44

 

مهدی سلحشور

حاج مهدی سلحشور - شب اول محرم 93 - روضه حضرت مسلم ابن عقیل علیه السلام (روضه) 21:42
حاج مهدی سلحشور - شب اول محرم 93 - ای همه خلق جهان شاهد یکتایی تو (واحد) 1:57
حاج مهدی سلحشور - شب اول محرم 93 - ماه اشک و عزا اومده یاحسین (نوحه) 13:18
حاج مهدی سلحشور - شب اول محرم 93 - این سو حسین است و عشق و پرچم دین (شور پایانی) 7:08
حاج مهدی سلحشور - شب اول محرم 93 - شدم تنها میان لشکر جفا (شور زیبا) 5:07

حسین سیب سرخی

حاج حسین سیب سرخی - شب اول محرم 93 - روضه حضرت مسلم علیه السلام 15:23
حاج حسین سیب سرخی - شب اول محرم 93 - حب الحسین وصیله الشهداء (شعر خوانی) 7:04
حاج حسین سیب سرخی - شب اول محرم 93 - برا تو نگرانم آقا بخدا پشیمونم آقا (زمینه جدید) 1:49
حاج حسین سیب سرخی - شب اول محرم 93 - پایین پات سر بگذارم توهم بیا ( شور ) 2:38
حاج حسین سیب سرخی - شب اول محرم 93 - میگیرم دوباره رخصت از فاطمه برا زیارتم (شور جدید) 1:30

 

سعید حدادیان

حاج سعید حدادیان - شب اول محرم 93 - روضه حضرت مسلم ابن عقیل علیه السلام (روضه) 12:37
حاج سعید حدادیان - شب اول محرم 93 - افق دوبراه به یاد حسین جامه دریده (روضه) 16:38
کربلایی حسین حدادیان - شب اول محرم 93 - اسمتو برام پره پرواز شد دفتر نوکری ما (زمینه زیبا) 14:19
حاج سعید حدادیان - شب اول محرم 93 - سلام علی مسلم عقیل که در یاری دین حق (واحد) 5:54
حاج سعید حدادیان - شب اول محرم 93 - می دونی این دهه همیشه برام مثل خواب و خیاله (واحد سنگین) 6:08
کربلایی حسین حدادیان - شب اول محرم 93 - هر جای این دنیا به یادتم مخصوصا این روزا (شور زیبا) 10:08

محمد رضا طاهری

حاج محمدرضا طاهری - شب اول محرم 93 - من که سردار کوفه ام حالا سربار کوفه ام ( نوحه) 13:44
حاج محمدرضا طاهری - شب اول محرم 93 - السلام علیک یا اباعبدالله ( زمینه زیبا) 15:28
حاج محمدرضا طاهری - شب اول محرم 93 - ماه غم است و میکشیم از سینه آه را (روضه) 27:21
حاج محمدرضا طاهری - شب اول محرم 93 - راه باز نمایید محرم آمد دم بگیرید (واحد سنگین) 5:41
حاج محمدرضا طاهری - شب اول محرم 93 - شور و دو دمه شب اول (شور و دو دمه) 9:50


:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , نوحه , مداحان , شب اول محرم 93 , محمود کریمی , حسین سیب سرخی , مهدی سلحشور , مهدی میرداماد , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
اسیدپاشی.....
شنبه 3 آبان 1393 ساعت 15:31 | بازدید : 302 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان....دوستان بحث اسیدپاشی تو جامعه امروز بحثی داغ شده و دشمنان این مرزو بوم اونو دست آویز فتنه انگیزی های خود کردند.همه میدونیم ک دشمن دلش برای ما نسوخته و مثل همیشه در پی دست یابی به فرصتیست تا ضربه دیگری به نظام و مردم وارد کنه و در این میان افرادی ناآگاهانه یا غرضورزانه در پی ایجاد این فرصت برای دشمن هستند. در تمام چهار گوشه این دنیا اتفاقات زیادی میفته در سرزمین حقوق بشر ک دولتمردان اون حامیان حقوق بشر هستند (البته بشر و حقوق از نگاه خودشون) چند وقت پیش خبر دردناکی منتشر شد مبنی بر اعدام ناجوانمردانه یک متهم به این صورت ک مواد سمی شیمیایی ب بدن او وارد کردند ک بعد از 38 دقیق بیشتر یا کمتر به شکل وحشتناکی جون داد...این خبر حاکی از آن بود ک قبل از این که متهم بمیره جسدش شروع کرده بود به متعفن و متلاشی شدن به نحوی ک بعد از مرگش افرادی ک میبایست جسد او را حمل کنند از حمل جسد بی نهایت متعفن و بدبو خود داری کردند...حالا چ شده ک اینها و کسانی ک سنگ اینها را به سینه میزنند در پی اسید پاشی در جامعه افتاده اند؟!؟! همینهایی ک چند وقت پیش پسر نوجوانی ک با تفنگ اسبابازی اش مشغول بازی بود به دست پلیسشون کشته میشه....حالا افرادی آگاهانه یا ناآگاهانه در واتس اپ و لاین و فیسبوک و توییترو...چپو راست پستو کامنت میگذارنو به این فتنه انگیزی ها دامن میزنند.....انگار کسی نیست ب اینها بگوید(یا شیاد هم گوش شناوایی ندارند ک بفهمند) ک  این پیامها این حرفا هیزمیست ک بر اتش فتنه دشمن میریزند...داعش را با اسیدپاشی مقایسه کنندو بگن اسیاشی و داعش مثل همه...داعشی ک ب ریزو درشت خردو کلان پیرو جوان دخترو پسر زنو مرد شیعه و غیر شیعه رحم نمیکنه...تجاوز میکنه.(حتی ب محارمشون مثل خواهر مادر...) سر میبره انگار ک قربانی ذبح میکنه.... تیر خلاص میزنه  جلو چشم بچه سر از تن پدر و مادر و جلو چشم پدر و مادر سر از تن فرزند جدا میکنه...کمی در اینترنت گشتی بزنید تا از شاهکارهای داعشی ها باخبر بشید.... و حالا تو جامعه اسید پاشی با اینها مقایسه و تشبیه میشه....داعشی ک خود بعضی ها علم کرندن تا مسلمانان از هم پاشیده بشه و ترسو اسلام هراسی رو گسترش بندند....انگار باور ندارند تو دنیا کلی جرمو جنایت اتفاق میفته ک اسیدپاشی پیشش بچه بازیه(میشه حدس هم زد بیشترش کار کیه). با نزدیک شدن به ماه عزیز محرم ک ماه پیروزی خون بر شمشیره این اتفاقات میفته...کمی دو دوتا چهار تا میشه حدس زد این کار انجام شده تا مردم از ترس در مراسم شهادت سید و سالار شهیدنان و یاران با وفایش حاضر نشوند و مجلس امام حسین ع را کمرنگو کمرنگتر کنند....اما به اینها میگم ک: سخت در اشتباهید.... مردم ایران همونطور ک بمبهای شیمیایی زمان جنگ نتونست مردم رو از ارزشهاشون دور کنه  حالام ب این مردم به مراسم سرور و سالار شهیدان میان...پررنگتر و پر شکوه تر از همیشه...تا چشمتون دراد و کور ش به امید  خدا.....



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: اسید پاشی،دشمن،داعش،فتنه انگیزی،دشمن،حامیان حقوق بشر،ناآگاهانه،غرشورزانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
حضرت آیت الله مهدوی کنی به سوی حق شتافت
سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت 15:29 | بازدید : 333 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان. صبح امروز حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری در سن 83 سالگی و به دلیل بیماری قلبی به سوی معبودش شتافت...

من هم ب نوبه خودم به ولی عصر (ع) مقام معظم رهبری، دوستان آشنایان ایشون،خانواده و بازماندگانشون، شاگردان و دانشجویانشون و به جامعه ایران عزیز و جامعه اسلام تسلیت میگم...گفتنیست ک مراسم تشییع پیکر پاک ایشان روز 5شنبه صبح در دانشگاه تهران خواهد بود و مقام معظم رهبری شخصا بر پیکر مطهر ایشان نماز خواهند خواند...

 

کم کم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد دوره جدیدی از تاریخش خواهد شد. با گذشت سالیان و دور شدن از سالهای نخستین انقلاب یاران انقلاب ب سمت حضرت حق پر میکشند و طی سالیان آنده تمام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست فرزندان این مرزو بوم اداره خواهد شد و پیش خواهد رفت...جا داره ضمن تسلیت دوباره ارتحال خضرت ایت الله مهدوی این نکته رو هم متذکر بشم ک زمانی خواهد رسید ک تماما نسل سوم و چهارم انقلاب سکان هدایت را در دست خواهند گرفت. از حالا برای تربیت صحیح سکانداران آینده این مرزو بوم تلاشی جدی و ایثارگرانه انجام بدیم....امید است ک افرادی بزرگو بزرگواری همچون آیت الله مهدوی کنی تربیت کنیم و تقدیم نظام و ولی عضر (عج) کنیم.



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: آیت الله مهدوی کنی , رحلت , درگذشت , دیدار حق , محمدرضا مهدوی کنی , مقام معظم رهبری , نماز , پیکر پاک , دانشگاه تهران , مجلس خبرگان رهبری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چادر،آزاده نامداری رسالتی ک ازش دم میزدی کو؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت 9:11 | بازدید : 1718 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

بسلام دوستان...دوستان این مطلب رو در باره آزاده خانم نامداری بخونید....مطلب گویای همه چیز هست...فقط نکته ای رو بگم و اون این که آزاده نامداری تو یکی از برنامه هاش ک خودم داشتم میدیدم (و اگه به آرشیو صدا و سیما دسترسی داشتم قطعا براتون میگذاشتم) گفت: به کسایی ک به من خرده میگیرند چادر چیست سرت میکنی...میگم من هرگز چادر رو از سرم برنمیدارم و همیشه با این چادر هستم و هرگز از من جدا نخواهد بود و...(البته چند سال گذشته و دقیقا یادم نیست و نقل ب مضمون شده. اما همونطور ک گفتم اگر به آرشیو دسترسی داشتم قطعا عین جمله رو براتون میگذاشتم یا حتی میگذاشتم دانلود کنید اما....)و امروزه چیزهای دیگری از او میبینیم. چیزهایی ک برایمان غریبه است...آزاده ای ک اینطور به چادری بودنش افتخار میکردو ب تندی جواب منتقدانش را میداد حالا...آزاده خانم نامداری این ک شما طلاق بگیری یا نگیری چندان تفاوتی نمیکند....بسیاری از جوانان این مرزو بوم بی دلیلو با دلیل جدا میشوند...دست کم این زمینه رشته آکادمیک منه و میتونم بگم شرایط طلاق تو جامعه مناسب نیست متاسفانه...اما شما هم چیزی جدا از باقی نیستید...تمام آنهایی ک طلاق میگیرند دچار مشکلاتی میشوند و شما خونی رنگینتر ازباقی جوانان این وطن ندارید...تنها تفاوتی ک نسبت ب انها دارید شهرت شماست و محبوبیت نزد اقشار مردم ب خصوص جوانترها و این اتفاقا مسئولیت شما رو سنگینو سنگینتر میکنه...و باید بدونید مسئولت پایخگویی میاره...باید پاسخگوی وظیفه تون در قبال مردم باشید باید به مردم و مهتر از اون به خدایی ک چنین نعمت بزرگی ب شما داده جواب پس بدید حساب پس بدید....حتی باید به حضرت زهرا هم ک چنین حجابش رو ب بازی گرفتید و ریاکارانه ی روز دم از حرمت چادر میزنید و اینک سرتان برود چادرتان نمیرود و روز دیگر عکسهایی منشر میکنید ک....بگذریم...فقط این رو بگم ک ریاکاری شما الگویی برای دختران این جامعه خواهد شد...چادر و حجاب رو ب بازی خواهند گرفت و این از بی حجابی دردناکتر و خطرناکتر است...کسی ک چادری نیست ادعایی هم ندارد تکلیفش روشن است...اما کسی ک چنین مدعیست و حالا....

بگذریم این مطلب رو ک از خبرگزاری دانشجو منتشر شده رو بخونید و نظر بگذارید

 

 

 

 

 

آن روزهایی که آزاده نامداری تازه پایش به شبکه استانی کرمانشاه باز شده بود، باورش سخت بود که همین دختر جوان چند وقت بعد در شبکه یک، "تازه‌ها" را اجرا کند و با همین برنامه به شهرت می‌رسد. عجیب نبود البته. او اولین دختر جوانی بود که در تلویزیون چادر ملی به سر داشت و چادر روی سر او آن قدر خاص بود که نگاه خیلی‌ها به او متوجه شد. و نامداری معروف شد...

 

اولین تصاویری که از برنامه‌های نامداری به ذهن‌ها ماند اما آن چنان اتفاقات خوبی نبود. مثل آن باری که موضوع برنامه تفکیک جنسیتی بود و نامداری که صراحتاً از اختلاط دختر و پسر حمایت می‌کرد به خواجه سروی، معاون وقت وزیر علوم حتی اجازه نداد که با او مخالفت کند! یا برنامه‌هایی که در آن سراغ خانم راننده تریلی می رفت و می گفت او الگوی خوبی برای زنان مملکت است! یا مثلاً چند بار دیگر که رفتارهای زننده و بیش از خودمانی او برای همه عجیب بود. حالا فرقی نمی‌کرد مهمان خانم باشد یا آقا یا حتی روحانی. آزاده آزاد بود و با همه صمیمی ‌می‌شد!

 

موضوع دیگر در "تازه‌ها" به وجود آمد. تازه هایی که در تمام مدت فتنه تا بهمن ماه  88 آنتن ثابت داشت. فتنه شد، 29 خرداد و آشوبهای تلخ آن گذشت، عاشورا و شمر گری های جماعت بیخدا هم آمد و رفت و حتی حماسه نه دی هم خلق شد. اما هیچ کدام از این ها برای آزاده خانم مهم نبود و او هیچوقت درباره فتنه موضع گیری نکرد. البته بعدها که سید حسن خمینی عاقد عقدش بود خب خیلی چیزها مشخص شد...!

 

بمب دیگر خبری خانم چادری، چادر‌های رنگی‌ش بود. هیچ کس نمی‌توانست باور کند. چادر قهوه‌ای روی آنتن زنده تلویزیون. نه یک بار حتی. دختر جوان شبکه دو هر شب به رنگی روی آنتن ظاهر می‌شد و حتی عکسهایش با چادر بنفش در مکه معظمه را هم در‌اینترنت منتشر کرد!

 

البته هیچ وقت معلوم نشد مدیران سیما با کدام خطکش اعتقادی اجازه ‌این کار را به ‌این دختر جوان و جسور دادند و ‌این چادر‌ها با کدام یک از شئونات و آداب و آیین ‌ایرانیان و مسلمانان همراستا بود. اما مردم مثل همیشه از مدیران سیما منطقی‌تر بودند و ‌این خیل اعتراضاتی بود که بانوان محجبه ‌این سرزمین به دختر چادر رنگی پوش گسیل داشتند. که شأن چادر را حفظ کن. و حرمت چادر به ناپختگی جوانی‌ت نفروش و...

 

و جنجال های خانم خاص هم چنان ادامه داشت. مانند آن باری که با اجرای برنامه سال تحویل 91 در کنار احسان علیخانی و راحتی های زیادی که احسان و آزاده با هم داشتند جنجال آفریدند. خیلی ها بعد از آن برنامه صدای اعتراض شان در آمد. که این چه وضع صحبت کردن و رفتار با نا محرم روی آنتن پربیننده شب عید است؟ و دلیل خنده های بی شمار این دو در کنار هم چیست؟ همان روزها حتی شایعه ممنوع التصویری چند مجری جوان از جمله نامداری و علیخانی هم آمد. و همه می دانستند دلیل انتشار این خبر چیست: همان اجرای دو نفری پر قهقهه و کم حیا...

 

گذشت. تا اردیبهشت 92. و خبری که مثل بمب صدا کرد: آزاده نامداری و فرزاد حسنی ازدواج کردند. حالا ‌این دو تا، با ذوق و شوق توی مراسم مختلف ظاهر می‌شدند و برای هواداران‌شان دست تکان می‌دادند. حتی روی آنتن تلویزیون می‌آمدند و برای هم عاشقانه می‌سرودند و همه چیز گل و بلبل بود...!

 

بمب خبری بعدی خیلی زود ترکید: مرداد 93. حالا خبر طلاق آزاده خانم و آقا فرزاد بود که تمام رسانه‌ها را پر کرد. و ‌این، سرنوشت زندگی بود که حتی یک سال هم دوام نیاورده بود...

 

باورش سخت بود اما فرزاد حسنی تمام مدت درباره طلاقش سکوت کرد. و هیچ نگفت. و با کنایه به ملت رساند که اتفاقی بود که افتاد. کسی کاری به من نداشته باشد. اما آزاده...

 

اصلاً انتشار خبر طلاق کار نامداری بود! و او بود که در مصاحبه‌ای مفصل با روزنامه صبا برای اولین بار خبر طلاقش را رسانه‌ای کرد. البته هیچ کس نفهمید دلیل‌این کار چه بود و اگر نامداری هم مثل حسنی سکوت می‌کرد چه فاجعه‌ای رخ می‌داد؟!

 

اما نامداری حالا شده بود یکه تاز میدان...

 

حالا او هر روز در یک مراسم حضور می یافت. از خیریه فروش سه تار فلان نوازنده تا اکران خصوصی فلان فیلم و فلان همایش و فلان جشن. حالا آزاده هر چند روز یک بار مصاحبه می‌کرد و از حال خوب و بدش می‌گفت. از عشق. از فلسفه زندگی. از شیدایی. از روشنایی. علاقه اش به مادر شدن و 5-6 تا بچه. خودخواهی در عشق. از تنوع طلبی در عشق، از فمینیسمی که بدان معتقد است، از این که مجری بودن برایش از همسر بودن مهم تر است، از اولویت تلویزیون بر خانواده، ریزترین خصوصیات اخلاقی و از هرچیز دیگری به ذهنتان می‌آید. برای همه عجیب بود. کسی که الان باید دوران سرخوردگی بعد از طلاق را سپری کند به جای‌اینکه گوشه خانه بنشیند، اما هر روز با یک روزنامه و مجله مصاحبه می‌کند و حتی به شبکه‌های استانی هم نه نمی‌گوید!

 

از قضا بلافاصله بعد از رسانه‌ای شدن خبر طلاق، صفحه‌ای در ‌اینستاگرام باز می‌کند. و از غصه‌هایش و حال بدش برای هوادارانش می‌گوید. عکس‌هایی از خودش می‌گذارد و متن‌هایی عجیب و غریب و بیش از حد عاشقانه می‌نویسد. متن‌ها آن قدر عجیب است که حتی هواداران خانم مجری می‌پرسند که نکند دارد منت کشی فرزاد حسنی را می‌کند؟! و اگر نه پس‌ این عاشقانه ها برای چه کسی است؟!

 

اینستاگرام می شود محل جدید بازی. آزاده می نویسد. هوادارانش با او همدردی می کنند. همین اینستاگرام حاشیه سازی می کند. آزاده از اینستاگرامش قهر می کند! بلافاصله قهرش را پس می گیرد و برمی گردد! و حاشیه، و مظلوم نمایی و باز حاشیه...

 

اتفاقا در همه ‌این مدت هم همه جا از مظلومیت خودش می‌گوید و‌این که حاشیه‌های خبر طلاقش چقدر او را آزرده می‌کند. عجب! کسی که خودش هر روز به نوعی دارد در ‌این مورد حاشیه سازی می‌کند از حاشیه‌های خودساخته خودش ابراز ناراحتی می‌کند. یکی نیست بگوید که خانم جان! خبر طلاق را خودت به رسانه‌ها دادی. خودت آمدی در اینستاگرام حضور بیش فعال بهم رساندی. بعدش هم کسی نمی‌توانست مصاحبه‌های بی شمارت را بشمارد؛ حالا تو مظلومی‌و رسانه‌ها حاشیه درست می‌کنند؟! خواهر جان تو ساکت باش؛ به خدا اگر کسی چیزی بگوید!

 

اما‌ این‌ها همه ماجرا نیست. اوضاع تلخ تر است و عمیق تر...

 

شکی نیست که اگر نامداری چادر به سر نداشت یقینا‌ این قدر برای جامعه مهم نمی‌شد. یعنی مردم او را بعنوان یک دختر چادری پذیرفته‌اند. و ‌این یعنی مردم از او انتظار چادری بودن دارند. مثال بزنیم. مادر خیلی از ماها چادری هستند. حالا تا به حال از مادر خودمان عکس عمومی به یاد داریم که بدون چادر باشد؟ نه. چون چادر توی خون مادرها جاری است و جلوی هیچ نگاه غریبه‌ای بدون چادر حاضر نمی‌شوند. حالا چه آن نگاه کوچه و خیابان باشد و چه لنز دوربین.

 

آزاده خانم اما اصلا ‌این طور نبوده و نیست. اگرچه جلوی دوربین چادر روی سر دارد اما خودش به دست خودش عکسهایی منتشر می‌کند که نه تنها بدون چادر است. که حجابش هم محل بحث است. آرایش‌های غلیظ با رنگ‌های تند. آستینی که تا آرنج برهنه است. و تحیر آور‌ این که ‌این عکس‌ها را خود نامداری منتشر می‌کند. یک دختر چادری که چادری بودن جزو اوصاف اصلی او در نظر مردم است  با آرایشی غلیظ و حجابی ناقص و بدون چادر حتی...

 

تلویزیون مجری زن چادری کم ندارد. از مجریان اخبار مختلف تا شبکه‌های قرآن و استانی و... از هیچ کدام از ‌این‌ها اما عکس‌های بدون چادر منتشر نشده است. چون خودشان نخواسته‌اند. چون خودشان منتشر نکرده‌اند...!

 

کار به جایی می‌رسد که صدای هواداران خانم نامداری هم در می‌آید. کاربری به نام پریناز زیر عکس خانم می‌نویسد:‌ "این چادرت چی میگه آخه لاک که داری پاتم که جوراب نداره ول کن دیگه." کاربر دیگری به نام سارا کامنت می گذارد: "شما چرا چادر سر می کنید؟ ایناز دستاتون که همیشه بیرونه اون از پای بی جوراب. این از چادر روی شونه. خجالت نمی کشین؟"

 

و به همین سادگی جلوی دوربین و پشت دوربین آزاده خانم با هم متفاوت می‌شوند...

 

اوضاع بدتر می‌شود! نامداری در مصاحبه‌هایش می‌گوید چادر به او ارث رسیده. و همه خانواده اش چادری هستند. بلافاصله اما در صفحه شخصی خودش عکس‌هایی منتشر می‌کند که نه تنها خبری از چادر نیست، که درباره خانواده اش کلا حجابی در کار نیست. عکسهایی خانوادگی، بی حجاب یا کم حجاب، از خانواده‌ای که گفته شده همه چادری‌اند. دوباره یاد جمله خانم چادری می‌افتی: «چادر به من ارث رسیده. همه خانم‌های خانواده من چادری هستند. » عجب! کدام را باور کنیم؟ قسم حضرت عباس یا دم خروس؟!

 

و داستان ادامه دارد...

 

این که از یک بانوی چادری که از قضا الگو شده و روی دخترهای نوجوان و جوان مملکت تأثیر گزار است، توقع داشته باشیم با چادر درست برخورد کند، چادر را عین خواهرها و مادرهای ما، درست و تمام سر کند، و شأن حجاب فاطمه سلام الله علیها را رعایت کند توقع زیادی است؟

 

اینکه از او که در مصاحبه هایش از علاقه به اجرای برنامه های مذهبی سخن می گوید، توقع داشته باشیم عکس‌های بدون چادر، اداها و ژست‌های عجیب و غریب، لاک و آرایش‌های تند و غلیظ، و ساق دست برهنه خود را در شبکه‌های "اجتماعی" انتشار "عمومی" نکند زیاده خواهی است؟

 

اینکه از خانمِ جلوی دوربین چادری توقع داشته باشیم پشت دوربین هم چادر روی سرش داشته باشد توقع بیجایی است؟

 

اینکه از یک خانم مجری که مدام در مصاحبه‌هایش از صداقت و راستگویی حرف می‌زند توقع داشته باشیم که دروغ نگوید انتظار زیادی است؟

 

این حرف‌ها و‌ این رفتارها با هم تناقض ندارند واقعا؟ خانم نامداری! به نظر خودتان اسم‌این‌ها دروغ و نفاق نیست؟!

 

همه‌این‌ها به کنار. شخصیت خانم نامداری مثل بی‌شمار هنرمندان دیگری که جلوی دوربین و پشت دوربین شان زمین تا آسمان با هم فرق می کند، اساساً اهمیتی ندارد که روی آن بحثی کنیم، مهم چادری است که حالا دارد با آن بازی می‌شود. مهم شأنی است که از حجاب حضرت زهرا سلام الله علیها دارد زایل می‌شود. و مهم جوان‌هایی هستند که ‌این تناقض رفتاری پشت دوربین و چلوی دوربین برایشان عادی می‌شود. جوان و نوجوان این مملکت اگر تا دیروز با پدیده مرسوم و تلخی به نام بدحجابی روبرو بود، حالا با معضلی تلخ تر و خطرناک تر به نام بدحجابی با چادر روبرو می شود.

 

این‌ها مهم است. به خاطر خونهایی که برای حرمت چادر رفته. به خاطر وصیت نامه‌های‌این همه شهیدی که نوشتند خون سرخ شان را می‌دهند تا سیاهی چادر ناموس‌این مملکت شیعه حفظ شود. به خاطر شهادت علی خلیلی که به خاطر همین عفت و ناموس شیعه جان داد؛ همین چند ماه پیش...

 

چادری های واقعی نه بد حجابند، نه جلوی چشم نامحرم آرایش غلیظ می کند، نه عکسهای بدون چادرشان را منتشر می کنند، نه درباره خانواده بد حجابشان دروغ می گویند و نه خیلی چیزهای دیگری که این دختر جوان دارد و خواهران و مادرهای ما ندارند.

 

ختم کلام: خانم نامداری! چادر شما عطر یاس فاطمه سلام الله علیها نمی دهد، بوی نفاق می‌دهد...

 

 

***

 

 

این عکس ها از یک مهمانی خانوادگی با حضور خواهر نامداری و خود او گرفته شده؛ همانطور که می بینید هر دو با چادر هستند! دقت کنید این تصویر را خودِ نامداری منتشر کرده است.

 

 

 

 

 

بدون شرح!

 

 

 

 

هر جند چادر به سر نامداری هست،‌ولی ژست او ارتباطی به چادر و چادریها ندارد

 

 

 

 

هم پوشش خانم چادری جالب است و هم کامنتی که زیر آن آمده.

 

 

 

 

آرایش تند و غلیظ و انتشار عمومی! و صد البته عاشقانه هایی که از شدت عاشقانه بودن تعجب هوارارانش را هم برانگیخته بود...

 

 

 

 

اینجا کیش است و این،‌عکس یکی از خبرگزاری های معتبر کشور است؛‌خانم نامداری کاملاً‌چادر به سر دارند البته!

 

 

 

نامداری می گوید خانواده اش چادری هستند؛ بعد این تصاویر را یکی از اعضای خانواده، از مهمانی های خانوادگی شان منتشر می کند. جالب اینکه نامداری نه تنها از این اتفاق ناراحت نمی شود بلکه آن را می پسندد و کامنت هم زیر ان می گذارد!

 

 

 

 

باور کنید او چادریست...!!!

 

 

 

 

این هم شاهکار منحصر به فرد آزاده خانم است؛‌چادر بنفش در مکه معظمه و در کنار غار حرا!

 

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: آزاده نامداری , چادر , رسالت , طلاق آزاده نامداری , آرشیو صدا و سیما , منتقدان چادر آزاده نامداری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0