خطاب ب لاریجانی: موضع مشخص خود را صریحا بیان فرمایید


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 277
:: باردید دیروز : 231
:: بازدید هفته : 571
:: بازدید ماه : 508
:: بازدید سال : 2782
:: بازدید کلی : 622259

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
خطاب ب لاریجانی: موضع مشخص خود را صریحا بیان فرمایید
دو شنبه 22 دی 1393 ساعت 18:44 | بازدید : 305 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان...نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاهای سراسر کشور ب رییس محترم مجلس شورای اسلامی رو بخونید...نامه ب حد کافی روشن هست و نیازی ب توضیح بیشتر نداره....

 

 

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در واکنش به اتفاقات روز گذشته مجلس و نطق تأمل برانگیز علی مطهری در صحن خانه ملت، نامه سرگشاده‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت.

 

متن این نامه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جناب آقای لاریجانی


ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

 

سلام علیکم


در جریان وقایع تلخ و نابخشودنی فتنه سال ۸۸، افرادی همچون میر حسین موسوی و مهدی کروبی که متاسفانه برخلاف اصول و قواعد بازی سیاسی، ظرفیت پذیرش شکست را در خود ایجاد نکرده بودند، پنجه در چهره ملت ایران کشیده و کشور عزیزمان را با ۸ ماه آشوب ناگوار روبرو ساختند، روزهای تلخ و سختی که بر کام ملت گذشت و شیرینی وصف ناشدنی‌اش را برای معاندان این نظام الهی بر جای گذاشت. روز‌هایی که جوانان این مرز و بوم را با ادعاهایی واهی همچون «داماد لرستان» و صندوق‌های دوجداره «به کام مرگ کشاند و داغ‌های نابخشودنی‌ای را بر پیکره ملت ایران به جای گذاشت.


سرانجام ۹ دی ماه ۸۸ نقطه سرنوشت ساز تقابل همه جانبه جبهه استکبار و معاندین نظام با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی این کشور بود که با حضور اعجاب آور، آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران، حماسه‌ای ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز برای همیشه تاریخ آفرید.


ریاست محترم قوه مقننه


روز گذشته و در جریان نطق یکی از نمایندگان مجلس، جای متهم و متشاکی به غلط عوض شده و تصویری دروغین از یوم الله 9 دی ارائه شد و متاسفانه این وقایع در مجلسی رخ داد که وظیفه نمایندگی از نظرات و آرای ملت را بر عهده دارد.


جناب آقای لاریجانی


ملت ایران در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور خود و در لا به لای شعار‌های خویش، مطالبات صریح خود مبنی برخورد قاطع با سران فتنه و عمال‌شان را مطرح نمودند و خواستار اشد مجازات برای فتنه گران شدند، اما اکنون عده‌ای به دنبال تبیین غلط و دروغین این حضور با شکوه ملت در جهت خواسته‌های خویش می‌باشند.


اگر روحیهٔ حساس برخی افراد، علاقه‌ای به یاد آوری جنایاتی که فتنه گران در طول ۸ ماه پرالتهاب فتنه، بر ملت و نظام اسلامیشان روا داشتند، که تنها یک نمونه از این جنایات و خیانت‌ها، امیدوار کردن دشمن ناامید شده و اعمال تحریم‌های غیر انسانی علیه کشورمان بود؛ ندارد، حافظهٔ مردم ایران به خوبی مطالبهٔ راهپیمایان ۹ دی را به یاد می‌آورد.


ریاست محترم مجلس شورای اسلامی


ملت ایران در یوم الله نهم دی ماه بدون احساس نیاز به واسطه برای بیان نظرات خود، در میدان حاضر شده و حرف‌های خود را با صریح‌ترین زبان ممکن بیان کردند. از همین رو از حضرتعالی مطالبه می‌شود که به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی، از آرا و نظرات ملت شریف ایران صیانت نموده و در مقابل گستاخی‌ها و بی‌حرمتی‌ها و ارائهٔ تصویر دروغین از حضور با شکوه ملت ایران در نهم دی ماه ۱۳۸۸ ایستادگی نمایید و اجازه ندهید تا ساحت مقدس مجلس شورای اسلامی که باید محل حقگویی و بیان خواسته‌های ملت انقلابی ایران باشد، توسط نماینده‌ای که بار‌ها و در مجامع گوناگون، ارزش‌های مورد احترام و تاکید مردم را به زیر سوال برده و آگاهانه و یا ناآگاهانه سخنان دشمنان آرامش و امنیت این مرز و بوم را تکرار کرده، با سخنان شاعرانه و توهم آلود، به خلاف واقع گویی آلوده شود.


جنبش دانشجویی کشور، بی‌صبرانه منتظر موضع گیری شفاف جنابعالی و مجلس شورای اسلامی در دفاع از مطالبات به حق مردم در نهم دی ماه ۸۸ است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور


۲۲/۱۰/۱۳۹۳

دانلود فایل مرتبط با خبر :




:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: نامه سرگشاده،بسیچ دانشجویی،دانشگاههای کشور،رییس مجلس،لاریجانی،مواضع مشخص،صریح ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: